معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت زمان دقیق برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت را اعلام کرد.

اعلام تاریخ برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت در سال ۹۹

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا ، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت با بیان اینکه آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۲۴ بهمن ماه برگزار می‌شود، گفت: همه مراحل آزمون طبق برنامه زمان بندی در حال انجام است.

سید کامل تقوی نژاد روز سه شنبه درباره برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت افزود: برای تصدی ۳۸ هزار و ۹۵۳ پست در آزمون بهمن ماه، ۲۱۹ هزار نفر ثبت نام کرده‌اند؛ به عبارت دیگر از هر ۵ نفر ثبت نام کننده، یک نفر استخدام می شود. در مشاغل درمانی که قرار است ۱۹ هزار و ۲۳۹ نفر استخدام شوند، ۷۸ هزار نفر و ۵۰۰ ثبت نام کرده اند.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت بیان کرد: در بخش فوریت های پزشکی ۵ هزار و ۲۰۰ نفر استخدام می شوند که در این بخش حدود ۱۰ هزار نفر شرکت کرده اند. برای مشاغل بهداشتی که قرار است ۱۱ هزار و ۶۵۶ نفر به کارگیری شوند، ۸۴ هزار نفر شرکت کرده اند.

تقوی نژاد ادامه داد: ۲۰۰ نفر در سازمان انتقال خون استخدام می شوند که در این بخش یک هزار و ۲۰۰ نفر ثبت نام کرده اند. همچنین برای مشاغل عمومی که دو هزار و ۹۷۸ نفر استخدام می شوند، نزدیک به ۴۶ هزار نفر نام نویسی کرده اند.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت اظهار کرد: با مسئولان سازمان سنجش تفاهم کردیم که نتایج این آزمون حداکثر یک ماه بعد از برگزاری آزمون اعلام شود و پس از آن مراحل اداری در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد و به یاری خداوند در اولین ماه‌های سال آینده، حدود ۴۰ هزار نیروی تازه نفس در حوزه سلامت مشغول به کار می شوند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید