دیدار تیم فوتبال استقلال تهران مقابل سایپا در هفته دوازدهم لیگ برتر با شکست آبی پوشان به پایان رسید.

شکست شاگردان فکری بعد از ۱۰ هفته/ استقلال ۰ -۱سایپا

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، تیم‌های استقلال و سایپا از ساعت ۱۶:۴۵ امروز در چارچوب دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر به میزبانی ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری یک بر صفر شاگردان صادقی به اتمام رسید.

*با این برد سایپا ۱۶ امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به نفت مسجد سلیمان و پیکان به رتبه هفتم صعود کرد. همچنین شاگردان محمود فکری هم با ۲۲ امتیاز قبلی خود در صدر جدول باقی ماندند.

*این اولین برد ابراهیم صادقی مقابل استقلال به عنوان سرمربی بود. حاصل عملکرد وی در دو مسابقه قبلی یک باخت و یک تساوی است. 

*همچنین نارنجی‌پوشان پس از سه فصل و بیش از ۱۲۰۰ روز مقابل استقلال برنده شدند. آخرین برد آنها در دور رفت لیگ هفدهم و در زمان سرمربیگری علی دایی رقم خورد که با تک گل محمد عباس زاده یک بر صفر آبی‌پوشان با هدایت علیرضا منصوریان را شکست دادند.

*تیم محمود فکری با باخت در این مسابقه شانس دو رقمی شدن بازی‌های بدون شکست خود را در این فصل از دست داد. آخرین بار استقلال ۹ بازی قبل مغلوب فولاد خوزستان شده بود. 

*سایپا پس از ۱۳ هفته در دیدار خارج از خانه لیگ برتر پیروز شد. آخرین برد این تیم در هفته هجدهم لیگ نوزدهم مقابل نساجی رقم خورد. همچنین تیم میزبان هم که در هفته شانزدهم فصل گذشته آخرین باخت خود در دیدارهای خانگی را متحمل شده بود پس از ۱۳ دیدار بار دیگر در خانه خود مغلوب شد. 

داور: یاسر همرنگ

کمک‌ها: ایوب غلامزاده و محسن بابایی

کارت زرد: محمد دانشگر، مهدی مهدی پور و محمد نادری از استقلال- محمد حسین منادی، رضا جعفری، مهیار جباری، مهرداد حیدری و حسین ماهینی از سایپا 

کارت قرمز:

گل‌ها: حسین مالکی(۴۹) برای سایپا

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، محمد نادری، ووریا غفوری، مهدی مهدی‌پور، مسعود ریگی(۶۴- آرش رضاوند) داریوش شجاعیان(۸۳- محمد حسین فلاح) شیخ دیاباته، مهدی قائدی و ارسلان مطهری۰۶- فرشید اسماعیلی)

سرمربی: محمود فکری

ترکیب سایپا: محمد حسین منادی، فریبرز گرامی، رضا علیاری، رضا جعفری(۸۳- کمال الدین نیکخوی) حسین کامیاب(۶۸- مهیار جباری) مجید علیاری(۸۱- مهرداد حیدری) حسین ماهینی،حسین مالکی(۸۱- محمدرضا سلیمانی) سید ابوالفضل جلالی، مهرداد عبدی، محمد صادق بارانی

سرمربی: ابراهیم صادقی

دقیقه یک

ارسال ضربه ایستگاهی حسین ماهینی از سمت راست زمین سایپا بدون برخورد به هیچ یک از بازیکنان دو تیم بیرون رفت.

دقیقه ۶

پاس ووریا غفوری به دیاباته رسید و این بازیکن در شرایطی که رضا علیاری، مدافع حریف را مقابل خود داشت به توپ ضربه زد که این شوت بیرون رفت.

دقیقه ۷

رضاجعفری با پاس رو به عقب، محمد صادق بارانی را داخل محوطه جریمه استقلال صاحب توپ کرد اما ضربه کاپیتان سایپا با اختلاف از بالای دروازه عبور کرد.

دقیقه ۱۳

ضربه مهدی قائدی از پشت محوطه جریمه سایپا با اختلاف زیاد از روی دروازه منادی گذشت.

دقیقه ۱۸

قائدی این بار با حرکتی در عرض از پشت محوطه سایپا به توپ ضربه زد که این شوت با واکنش منادی و برخورد به تیر افقی دروازه برگشت داده شد و در ریباند هم ضربه دیاباته با اصابت بدن علیاری راهی کرنر شد.

دقیقه ۱۹

روی کرنر بازیکنان استقلال صحنه مشکوکی درون محوطه جریمه سایپا رخ داد که یاسر همرنگ اعتقادی به هند وی و اعلام پنالتی برای آبی‌پوشان نداشت.

دقیقه ۲۶

در صحنه‌ای مشکوک کمک داور دوم بازی آفساید مجید علیاری را اعلام کرد تا مهاجم سایپا در موقعیتی مناسب فرصت پیشروی به سمت دروازه مظاهری را از دست بدهد.

دقیقه ۳۶

رشید مظاهری ارسال حسین ماهینی را به خوبی مهار کرد.

دقیقه ۳۷

روی تعلل علیاری و منادی و سماجت دیاباته توپ در محوطه شش قدم سایپا به مهاجم استقلال رسید اما ضربه وی به تور کنار دروازه نارنجی‌پوشان برخورد کرد.

دقیقه ۴۴

روی حرکت خوب حسین ماهینی و رضا جعفری تیم سایپا به موقعیت رسید اما در نهایت پاس رو به عقب جعفری با ضربه بد مهرداد عبدی از کنار دروازه استقلال بیرون رفت.

دقیقه ۴۹

مجید علیاری با حرکتی زیبا در گوشه سمت راست زمین استقلال، سه مدافع حریف را فریب و به حسین مالکی پاس داد تا این بازیکن با سرتوپی زیبا با از پیش رو برداشتن ریگی و ضربه پای چپ دقیق از پشت ۱۸ قدم استقلال، گل اول سایپا را به ثمر رساند.

دقیقه ۵۸

مهدی قائدی با دو حرکت در عرض به سمت دروازه سایپا ضربه زد که توپ با برخورد به مدافع حریف به شکل خظرناکی راهی کرنر شد.

دقیقه ۶۳

شوت قائدی از پشت محوطه جریمه سایپا این بار در اختیار منادی قرار گرفت.

دقیقه ۶۷

شوت بازیکن ریزنقش استقلال بار دیگر به بدن مدافع سایپا برخورد کرد و راهی کرنر شد.

دقیقه ۷۲

شوت پای چپ با اختلاف زیاد از بالای دروازه منادی بیرون رفت.

دقیقه ۷۷

ارسال قائدی از سمت راست زمین سایپا بدون برخورد به دیاباته و علیاری به شکل خطرناکی راهی اوت شد.

دقیقه ۷۸

داریوش شجاعیان توپ را مقابل پای فرشید اسماعیلی قرار داد اما ضربه زیبای وی از کنار تیر عمودی سمت چپ دروازه سایپا گذشت.

دقیقه ۸۷

منادی ضربه ایستگاهی زیبای قائدی را از زیر طاق دروازه با واکنشی تماشایی بیرون کشید و در کرنر هم ضربه سر دیاباته را مهار کرد.

دقیقه ۳+۹۰

منادی این بار ضربه اسماعیلی را به زیبایی دفع کرد و در ادامه هم توپ ریختن بازیکنان استقلال روی دروازه سایپا ثمری برای این تیم نداشت.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید