نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۳۱ هزار تومان رسید و سکه طرح جدید نسبت به هفته گذشته ۳۵۰ هزار تومان کاهش یافت.

 سکه ۳۵۰ هزار تومان ارزان شد/ آخرین قیمت سکه و طلا در بازار

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  ابراهیم محمدولی رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران درخصوص آخرین وضعیت بازار طلا و سکه اظهار کرد: امروز هر قطعه سکه طرح جدید نسبت به اواخر هفته گذشته حدود ۳۵۰ هزار تومان کاهش قیمت داشت و ۱۰ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان فروخته می‌شود.


وی افزود: مردم به علت عدم آشنایی به مسائل فنی، از خرید طلای آب شده و طلای خام خودداری کنند، همچنین برای خرید مصنوعات طلا، جواهر، نقره و سکه به واحدهای صنفی دارای پروانه کسب مراجعه نمایند.
رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران مطرح کرد: نقره فلزی است که پس از فروش قابل خرید بوده و در چرخه تولید همانند طلا برمی گردد و سازندگان آن می‌توانند مصنوعات نقره جدید تولید کنند، ولی بدلیجات دیگر قابل بازگشت به چرخه تولید نیست و فلزات به کار رفته در آن بعضاً برای سلامتی و پوست می‌تواند مضر باشد، لذا این زیورآلات بدلی پس از خرید دیگر ارزش نداشته و قابل معامله نیست.
رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران تصریح کرد: امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۳۱ هزار تومان، هر قطعه سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان، طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۲۴۵ هزار تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۷۵۸ هزار تومان و سکه‌ یک گرمی ۲ میلیون و ۲۳۱ هزار تومان در بازارهای داخلی معامله شد.

 
کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید