محمد نصرتی، بازیکن پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید شرایط پرسپولیس در خط دفاع، شرایط خاصی است. حالا هم که کنعانی‌زادگان و احتمالا سیدجلال را در این بازی در اختیار ندارد که این موضوع می‌تواند تاثیر منفی را در پی داشته باشد.

پرسپولیس در دو بازی اخیرش نمایش فوق العاده‌ای داشته است

به گزارش سلام نو، محمد نصرتی، بازیکن اسبق پرسپولیس و سرمربی تیم پارس جنوبی جم، در گفت‌وگو با برنا در خصوص شرایط دو پیشکسوت پرسپولیس اظهار داشت: خبر ابتلای این دو خبر بدی بود. امیدوارم آنها و دیگر هموطنانم که درگیر بیماری کرونا شده‌اند هر چه زودتر به سلامت کامل دست پیدا کنند.

او در ادامه در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس در دو بازی اخیرش برابر استقلال و فولاد به لحاظ فوتبالی نمایش فوق العاده ای داشته و در دربی واقعا مستحق برد بود. در مقابل فولاد هم پنالتی عجیبی که علیه این تیم اعلام شد برای دقایقی ابتکار عمل را از بچه‌ها گرفته بود اما رفته رفته به خود آمدند و توانستند ۳ امتیاز کامل آن دیدار را به دست آورند.

نصرتی تاکید کرد: پرسپولیس از نظر تاکتیکی به هارمونی خوبی دست پیدا کرده اما باید به این نکته تاکید کنم که دست یحیی واقعا بسته است و کمبودهایی را در برخی خطوط دارد که امیدوارم هر چه سریع‌تر این کمبودها را برطرف کنند تا این تیم بتواند مثل فصل قبل در پایان فصل جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

مدافع سابق سرخ‌ها در مورد غیبت یکی، دو مهره اصلی خط دفاعی پرسپولیس در بازی پیش روی این تیم به گفت: واقعا شرایط پرسپولیس در خط دفاع، شرایط خاصی است. حالا هم که کنعانی‌زادگان و احتمالا سیدجلال را در این بازی در اختیار ندارد که این موضوع می‌تواند تاثیر منفی را در پی داشته باشد، به خصوص این که در خط حمله آلومینیوم شاهد حضور یکی، دو مهره سرعتی هستیم که پرسپولیس باید حسابی مراقب این نفرات باشد. حالا که کنعانی‌زادگان هم محروم است و هم مصدوم ان‌شاءالله شرایط حضور سیدجلال در این بازی فراهم شود تا با تجربه خوبی که دارد بتواند خط دفاع پرسپولیس را پوشش دهد.

 سرمربی جوان پارس جنوبی جم در خصوص آخرین وضعیت تیمش در لیگ یک خاطرنشان کرد: شرایط پارس جنوبی در جدول بد نیست. البته در یکی، دو دیدارمان هم بد بازی و هم بدشانسی و  مشکلات داوری داشتیم با این وجود در حال حاضر با صدر جدول یک امتیاز فاصله داریم و تلاش می‌کنیم برای بازی‌های بعد موفق‌تر عمل کنیم. ما در دیدار آینده‌مان باید با  نود ارومیه روبرو شویم. در حال حاضر شرایط خوبی برای پیروزی داریم و در تلاش هستیم برابر حریف بعدی‌مان در دیداری خارج از خانه، نتیجه خوبی بگیریم. 

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید