وزیر اقتصاد ارمنستان در سفری پنج روزه برای رایزنی به منظور افزایش سطح تعاملات تجاری دو کشور وارد تهران شد.

ورود وزیر اقتصاد ارمنستان به ایران

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، معاون وزیر و رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: وزیر اقتصاد ارمنستان برای رایزنی به منظور افزایش سطح تعاملات تجاری دو کشور امروز (جمعه، سوم بهمن) وارد تهران شد.

 حمید زادبوم با اشاره به ظرفیت روابط اقتصادی و تجاری ایران و ارمنستان، حضور وهان کروبیان، وزیر اقتصاد ارمنستان در تهران را فرصتی مغتنم برای توسعه و افزایش سطح روابط تجاری دو کشور و رایزنی برای حل موانع و مشکلات تجارت با ارمنستان به عنوان دروازه ورود به بازار اوراسیا عنوان کرد.

وی با بیان اینکه این دعوت از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران صورت گرفته است، از امضای تفاهم‌نامه‌ برای توسعه سطح روابط تجاری دو کشور طی این سفر خبر داد.

زادبوم اظهار داشت: وزیر اقتصاد ارمنستان در سفر پنج روزه خود به ایران، با تعدادی از مقامات دولتی و خصوصی از جمله وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر نیرو، رییس کل بانک مرکزی، وزیر اقتصاد و دارایی، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران دیدار و گفت و گو خواهد کرد.

دیدار با فعالان اقتصادی ارامنه در تهران، بازدید از کارخانه سیناژن، کارخانه لبنیات میهن و همچنین سفر به استان اصفهان از دیگر برنامه‌های وزیر اقتصاد ارمنستان طی سفر پنج روزه به تهران است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید