یک فعال صنفی بازنشستگان کشوری در انتقاد از اظهارات نمایندگان مجلس می‌گوید: اینکه ادعا می‌کنند حقوق بازنشستگان از شاغلان بیشتر شده، درست نیست.

ادعای بیشتر شدن حقوق بازنشستگان از شاغلان دروغ است/همسان‌سازی باید ادامه پیدا کند

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، حسین سوری (فعال صنفی بازنشستگان کشوری) در ارتباط با اجرای همسان‌سازی گفت: تقاضای جدی داریم که همسان‌سازی به صورت قانون در آمده و به صورت قانونی دایمی شود.

او در ارتباط با مزایای دائمی شدن همسان‌سازی می‌گوید: با دایمی شدن همسان‌سازی، هر مزایایی به شاغلین تعلق بگیرد، به میزان نود درصد اقلام مشمول کسور بازنشستگی، می‌شود سهم بازنشسته و در آینده همه چیز روی روال خواهد بود؛ چراکه به طور خودکار همسان‌سازی اجرایی خواهد شد.

وی در ارتباط با اظهارات برخی نمایندگان مجلس در ارتباط با افزایش حقوق بازنشستگان می‌گوید: اینکه نمایندگان مجلس ادعا کنند با همسان‌سازی، حقوق بازنشستگان از شاغلان بیشتر شده، صحت ندارد؛ چگونه نود درصد یک رقم از خود این رقم بیشتر است؟ می‌خواهند برای همسان‌سازی تبلیغ کنند اما نباید حقیقت را زیر سوال ببرند. در بهترین حالت، حقوق بازنشسته به نود درصد دریافتی شاغل همتراز رسیده و نمی‌توان گفت بیشتر شده!

سوری معتقد است؛ با اجرای همسان‌سازی، تبعیض تا حدودی ریشه‌کن شده اما هنوز در ابتدای راه قرار داریم و باید اشکالات آن برطرف شود؛ در عین حال باید به صورت قانون دائمی دربیاید تا در آینده دیگر بازنشستگان نگرانی نداشته باشند.

کد خبرنگار: ۱۹
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید