یک مورد سرقت چند میلیاردی از یک طلا فروشی در منطقه لین یک احمد آباد آبادان در آذر ماه سال جاری ثبت شد.

سارق میلیاردی طلا فروشی آبادان، پسر ناخلف بود!

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سارق مغازه طلا فروشی آبادان دستگیر شد .این پسر که سال ها شاگرد مغازه پدرش بود به پدر خود خیانت کرد.

یک منبع آگاه گفت: پس از اعلام یک مورد سرقت از یک طلا فروشی در منطقه لین یک احمد آباد آبادان در آذر ماه سال جاری تیمی از مأمورین تخصصی تجسس کلانتری15احمدآباد در محل وقوع سرقت حضور پیدا کردند.

در بررسی‌های اولیه مشخص شده بود سارق یا سارقان به راحتی وارد مغازه طلافروشی شده و هیچ اثری از شکستگی و تخریب درب طلافروشی به چشم نمی‌خورد و هارد دوربین مداربسته نیز به سرقت رفته است. صاحب مغازه در اظهاراتش اعلام کرد که کلید مغازه طلافروشی و گاوصندوقش را تنها خود و پسرش دارد که از پنجشنبه خبری از فرزندش ندارد.

بر اساس اطلاعات صاحب مغازه کارآگاهان به سراغ منزل تنها مظنون سرقت طلافروشی که پسر صاحب مغازه بود رفتند.

 در بررسی های پلیسی مشخص شد که فرزند صاحب طلافروشی ضمن سواستفاده از اعتماد پدرش با خیانت در امانت اقدام به سرقت چند میلیاردی طلا از مغازه پدرش کرده درتحقیقات پلیسی مشخص شد.

 با شکایت مرد طلافروش از فرزندش دستگیری متهم در دستور کار پلیس آبادان قرارگرفت که در نهایت مأمورین کلانتری11ولیعصر ساعت 6صبح روزسه شنبه 30دی ماه متهم را در مخفیگاهش شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه وی را بانیم کیلو طلای سرقتی دستگیر کردند.

متهم در بازجویی های فنی به خیانت در امانت از پدرش اعتراف کرد.

وی اظهار داشت: پس ازسرقت طلاها قصد رفتن به کشور ترکیه را داشت که موفق به خروج از کشور نشده بود متهم پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید