بنابر گزارش منابع محلی، یک فروند بالگرد متعلق به ارتش آمریکا در پایگاه شهر نفت‌خیز «الشدادی» در جنوب استان حسکه سوریه سقوط کرده است.

یک فروند بالگرد ارتش آمریکا در سوریه سقوط کرد

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا به نقل از اسپوتنیک، منابع محلی گزارش دادند که یک فروند بالگرد ارتش آمریکا در داخل پایگاه شهر نفت خیز «الشدادی» در جنوب استان حسکه در سوریه سقوط کرد. 

این منابع گزارش دادند که بالگرد ارتش آمریکا از نوع آپاچی به طور ناگهانی در پایگاه غیرقانونی نیروهای آمریکایی در اداره میادین نفتی «جبسه»، نزدیک به مناطق مسکونی شهر الشدادی سقوط کرد. 

منابع مذکور افزودند: «این بالگرد طی مراحل سوخت‌گیری به جاده نزدیک اردوگاه واقع در داخل پایگاه آمریکایی برخورد کرد و بر اساس اطلاعات دریافتی آسیب دید و خدمه آن زخمی شدند.»

این منابع تاکید کردند که نیروهای اشغالگر آمریکایی پس از حادثه‌، گارد اطراف پایگاه را تقویت و اطراف محل حادثه را حصارکشی کردند. 

منابع مذکور گزارش دادند که پایگاه غیرقانونی الشدادی آمریکا اخیرا شاهد فعالیت گسترده هواپیماها و انتقال مکرر عناصر بازداشتی گروه تروریستی داعش از زندان مرکزی و زندان «الصناعه» در حومه شهر حسکه به منطقه الشدادی و از آنجا به منطقه «التنف»، محل یکی دیگر از پایگاه‌های غیرقانونی آمریکا در مثلث مرزی عراق، سوریه و اردن بوده است. 

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید