مار پیتون غول پیکری که با ورود به یک روستا در ایالت اوتار پرادش در هند موجب ترس و وحشت افراد محلی شده بود، توسط ماموران جنگلبانی شکار شد.

شکار مار غول پیکر توسط ماموران جنگلبانی/ فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ماموران جنگلبانی هند یک مار پیتون غول پیکر که وارد روستایی در منطقه علیگر در ایالت اوتار پرادش هند شده بود را نجات دادند. پس از آنکه این مار ۱۱ فوتی (۳.۳۵ متری) در خایر دیده شد افراد محلی با اداره جنگلبانی تماس گرفتند.

ماموران جنگلبانی پس از حضور در محل این مار غول پیکر که حدود ۲۵ کیلوگرم وزن داشت را شکار و به جنگل منتقل کردند. در این اتفاق که روز جمعه رخ داد به هیچ یک از اهالی محلی آسیب وارد نشد.

در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده است ماموران جنگلبانی به همراه افراد محلی را در حال انتقال این مار غول پیکر به جنگل نشان می‌دهد. در این ویدئو ماموران جنگلبانی در حالی که هر یک قسمتی از بدن مار پیتون را گرفته‌اند در حال حمل آن دیده می‌شوند.

یکی از ماموران جنگلبانی در این باره گفت: «پیتون، یک جانور خونسرد است. حیوانات خونسرد اغلب در روزهای آفتابی در فضای باز دیده می‌شوند. طول این مار حدود ۱۲ فوت و وزن آن حدود ۲۵ کیلوگرم بود. من و همکارانم پس از نجات این مار آن را در جنگل مجاور رها کردیم.»

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید