سرهنگ داریوش سرگلزائی فرمانده انتظامی شهرستان سراوان، از قتل دو برادر در سراوان در ۸ ماه گذشته خبر داد و گفت: قاتل این دو برادر دستگیر شد.

۲ برادر جوان در سراوان به قتل رسیدند

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از دستگیری قاتل ۲ برادر سراوانی پس از ۸ ماه فرار در عملیات ضربتی پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ"داریوش سرگلزائی بیان داشت: در خرداد ماه سال جاری در پی قتل مسلحانه ۲ برادر ۲۳ و ۲۶ ساله طی یک نزاع دسته جمعی در یکی از محلات شهرستان سراوان موضوع شناسایی و دستگیری قاتل در دستور گار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در صحنه قتل و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد ۴ جوان با این ۲ برادر درگیر شده که طی آن یکی از افراد حاضر در نزاع با شلیک سلاح کلاش هر ۲ آن‌ها را به قتل رسانده و از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان بیان داشت: بلافاصله با تلاش مأموران افراد حاضر در این درگیری شناسایی و در چند عملیات ضربتی دستگیر و مشخص شد ضارب اصلی پس از ارتکاب به جنایت از طریق مرزهای شرقی به کشور پاکستان گریخته است.

دستگیری قاتل ۲ برادر سراوانی پس از ۸ ماه فرار

سرهنگ سرگلزائی تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده که در صدد دستگیری قاتل فراری بودند چند روز قبل اخباری مبنی بر تردد مجدد او در سطح شهرستان بدست آورده و تحقیقات تخصصی خود را برای شناسایی مخفیگاهش آغاز کردند.

او افزود: در نهایت با تلاش پلیس مخفیگاه قاتل در یکی از روستاهای شهرستان شناسایی و متهم با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او یک قبضه کلت کمری بدست آمد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات صورت گرفته متهم به قتل این ۲ برادر اعتراف نمود و انگیزه خود را از ارتکاب به این جنایت، اختلافات پیش آمده بدلیل معاملات ناثواب موادمخدر اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید