محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع پرسپولیس درباره صحنه‌ای که داور خطای هند او را اعلام کرد گفت: اگر توپ به شانه من هم خورده باشد، دیگر فوتبال بازی نمی‌کنم.

کنعانی‌زادگان: دندانم را شکستند/ اگر توپ به شانه‌ام خورده باشد دیگر فوتبال بازی نمی‌کنم

به گزارشسلام نو به نقل از تسنیم، محمدحسین کنعانی‌زادگان که پس از دیدار پرسپولیس و فولاد با پایی لنگان به سمت اتوبوس تیمش می‌رفت، گفت: باید MRI بگیرم و فکر می‌کنم همسترینگم پاره شده است. با این وضعیت اعصابی برای ما نگذاشتند. هم دندانم را شکستند، هم از پشت به من ضربه زدند و وقتی به داور می‌گویم چه شد، می‌گوید هند شد. اگر توپ به شانه من هم خورده باشد، دیگر فوتبال بازی نمی‌کنم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: همه چیز واضح بود. هم کارت گرفتم، هم از بازی بعد محروم شدم و هم همسترینگم پاره شد. پرسپولیس گناه دارد.

وی درباره اینکه کریم باقری هم شخصاً با او در وسط زمین برخورد کرد، گفت: بنده خدا به من می‌گفت آرام شو و می‌دانم حق با تو است. من می‌گویم پرسپولیس گناه دارد، این کارها را نکنید، پرسپولیس یک تیم بزرگ و مردمی است.

کنعانی‌زادگان درباره صحبت‌های محسن فروزان، دروازه‌بان فولاد که معتقد بود پرسپولیسی‌ها وقت تلف می‌کردند، اظهار داشت: وقتی می‌بازند همه چیز می‌گویند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید