یک جسد در کانال آبی واقع در شهرستان فومن کشف شد و عوامل پلیس‌آگاهی تحقیقات برای شناسایی متهمان را آغاز کردند.

اعتراف هولناک زن فومنی به قتل همسرش بعد از ۴ ماه

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، زنی که اقدام به قتل همسرش کرده بود، پس از چهار ماه دستگیر شد.

در پی اعلام خبر یک مورد کشف جسد در کانال آبی واقع در شهرستان فومن، عوامل پلیس‌آگاهی در محل کشف جسد حاضر شد و تحقیقات خود برای شناسایی متهم یا متهمان به قتل را آغاز کردند.

در ادامه تحقیقات کارآگاهان مشخص شد جسد متعلق به مردی است که به علت برخورد جسم سخت به سرش دچار ضایعه مغزی شده و جان خود را از دست داده است.

قتل مرد فومنی / پلیس فاش کرد

تحقیقات ماموران برای شناسایی عاملان این قتل ادامه داشت تا این که عدم همکاری خانواده مقتول با پلیس سبب برانگیخته‌شدن شک کارآگاهان نسبت به همسر و اعضای خانواده این فرد شد که ماموران پس از انجام هماهنگی‌قضایی، همسر مقتول را دستگیر و برای انجام بازجویی به مقر انتظامی منتقل کردند.

پس از انتقال متهم به مقر انتظامی این زن در بازجویی‌های پلیس به طرق مختلف سعی در تبرئه خود داشت، اما سرانجام پس از مواجهه با مستندات و شواهد پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و معترف شد که پس از طلاق از شوهر اولش به مدت تقریبی سه‌ماه با مقتول ازدواج کرده، اما به علت ‌بی‌علاقگی شوهرش به وی، نقشه قتلش را کشیده است.

این زن همچنین در ادامه اعترافات خود مدعی شد که پس از طرح نقشه قتل همسرش با اجیرکردن مردی ۳۸ ساله، همسرش را به بهانه‌ای به بیرون از شهر منتقل کرده و به همراه این فرد با واردکردن چندین ضربه با میله‌آهنی به سر همسرش، وی را به قتل رسانده و سپس جسدش را در کانال آبرسانی رها کرده است.

سرهنگ بابک علیزاده، فرمانده انتظامی شهرستان فومن با بیان اینکه همدست این زن نیز پس از شناسایی، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، گفت: هر دو متهم پس از گذشت چهارماه از ارتکاب جنایت روانه زندان شدند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید