سرهنگ «علی ولی‌پور گودرزی» رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف ۲۰ میلیارد ریال دارو و لوازم بهداشتی قاچاق از متصدی داروخانه‌ای در حوالی غرب تهران خبر داد.

کشف دارو و لوازم بهداشتی قاچاق در تهران

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، سرهنگ «علی ولی‌پور گودرزی» با اعلام این خبر بیان داشت: با کسب خبری پیرامون توزیع خارج از شبکه دارو و اقلام بهداشتی توسط متصدی داروخانه‌ای در حوالی غرب تهران تیمی از کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند. 

وی تصریح کرد: تحقیقات اولیه نشان از صحت خبر دریافتی داشت و به دست آمد مالک داروخانه با تهیه اقلام بهداشتی و دارویی به صورت قاچاق آن‌ها را خارج از شبکه توزیع در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی با اشاره اینکه با هماهنگی‌های قضائی دستگیری متهم و بازرسی از داخل داروخانه از مرجع قضائی اخذ شد، افزود: تیمی از کارآگاهان به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند ضمن دستگیری متهم در بررسی از داخل این داروخانه ۱۲ هزار و ۱۸۸ عدد انواع دارو، ۳۰ هزار و ۷۰۰ عدد لوازم بهداشتی، ۳ هزار و ۶۰۰ عدد سرنگ و یک هزار و ۹۲۰ قوطی شیرخشک قاچاق فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف کنند. 

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم به مرجع قضائی معرفی و کالای کشف شده تحویل سازمان دارو و غذا شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال محاسبه کرده اند. 

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید