به گفته رازانی، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان، بازرسان این سازمان ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط کردند.

۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خرم‌آباد کشف شد

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بختیار رازانی، سرپرست سازمان صنعت، معدن وتجارت استان لرستان گفت: بر اساس بازرسی‌های به عمل آمده توسط بازرسان صمت استان که با همراهی پلیس امنیت اقتصادی در قالب گشت مشترک اتفاق افتاد یک انبار غیر مجاز نفت سفید به میزان ۸۰ هزار لیتر در حاشیه شهرستان خرم آباد کشف و ضبط شد.

به گفته رازانی ارزش سوخت کشف شده بیش از پنج میلیارد ریال برآورد شده است.

او از همه هم استانی‌های درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه کالای احتکار یا اختفا شده با شماره تلفن شبانه روزی ۱۲۴ سازمان صمت استان تماس بگیرند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: همزمان با اجرای طرح ثبت اطلاعات کامل موجودی انبارهای استان در سامانه جامع، دارندگان انبار کالا همچنان زیر ذره‌بین بازرسان این سازمان قرار دارند. اگر چه تاکنون ۱۰ هزار انبار استان در سامانه جامع انبارها به ثبت رسیده است، اما دیگر انبارداران نیز باید نسبت به ثبت در این سامانه اقدام کنند.

رازانی ادامه داد: برای جلوگیری از قاچاق کالا و احتکار، ثبت اطلاعات و موجودی انبارهای کالا در سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا اجباری است.

او به کشف ۴۹ انبار احتکار در سه ماهه پاییز در راستای اجرای قانون ثبت کالا در سامانه جامع انبارها اشاره کرد و گفت: به همین منظور با همکاری بازرسان سازمان صمت، سپاه، بسیج، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی استان ۳۷ انبار در خرم‌آباد و ۱۲ انبار در دیگر شهرستان‌ها کشف شده است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید