یک کارشناس هواشناسی گفت: با ورود سامانه بارشی به کشور از فردا بعد از ظهر به بعد شرایط آلودگی هوا بهتر می شود و تا پایان سال روز های الوده نخواهیم داشت.

خبر خوب هواشناسی برای تهرانی‌ها/ آلودگی هوا از فردا کم می شود

به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، یک کارشناس هواشناسی گفت: با ورود سامانه بارشی به کشور از فردا بعد از ظهر به بعد شرایط آلودگی هوا بهتر می شود. سامانه ی بارشی دیگری نیمه ی دوم هفته ی اینده وارد کشور می شود و این نوید را می توان داد که دیگر تا پایان سال با تداوم روز های الوده سروکار نخواهیم داشت.


 اصغری، کارشناس هواشناسی در برنامه تلویزیونی گفت: با ورود سامانه بارشی به کشور از فردا بعد از ظهر به بعد شرایط آلودگی هوا بهتر می شود. تبریز، ارومیه و سنندج از لیست شهرهای با آلودگی هوا خارج شده اند و این شرایط را با 24 ساعت تاخیر در تهران، کرج و قم خواهیم داشت و از فردا بعد از ظهر به بعد شرایط بهتر می شود، اما با این حال تاکید می کنیم که مردم حتی اگر بدن سالمی دارند، تا قبل از ظهر فردا در فضای باز حاضر نشوند

وی افزود: بارندگی قابلی را ما نخواهیم داشت. دو موج هوای کشور را متاثر می کند. یکی از امروز بعد از ظهر بوده و بعدی فردا بعد از ظهر خواهد بود. در تهران و البرز، بارش قابل توجهی را در سطح شهر نخواهیم داشت ولی در ارتفاعات بارش برف داریم. یک سامانه هم نیمه دوم هفته وارد کشور خواهد شد که شرایط آن برای بارش مساعد تر است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید