پس از آنکه دو بانک خارجی روابط تجاری‌شان را با رئیس‌جمهور کنونی آمریکا قطع کردند، بانک سوم نیز در اقدامی مشابه از قطع روابط خود با ترامپ خبر داد.

یک بانک دیگر هم اقدام به قطع روابط تجاری با ترامپ کرد

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا به نقل از بلومبرگ، سومین بانک نیز ‌اعلام کرد که قصد دارد روابط خود را با «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا و سازمان وی در پی آشوب‌های هفته گذشته در ساختمان کاپیتول قطع کند.

«پروفشنال بانک» که مقر آن در فلوریداست و پیشتر ۱۱ میلیون دلار وام به ترامپ ارائه کرده بود، اعلام کرد که در آینده با رئیس‌جمهور یا سازمان وی هیچ همکاری نخواهد داشت.

بلومبرگ با انتشار سندی در ماه جولای گزارش داد که پروفشنال بانک مبلغی بالغ بر ۲۵ میلیون دلار در حساب بازار پول ترامپ داشت و برای این سال حدود یک میلیون دلار سود پرداخت کرد.

این بانک اولین فعالیت تجاری خود را با ترامپ در سال ۲۰۱۸ انجام داد و هنگام خرید خانه ۱۸ میلیون دلاری خواهرش در «پالم بیچ » در فلوریدا وام مسکن ارائه داد. مبلغ این وام ۱۱ میلیون دلار با نرخ بهره ۴ و ۵۰ درصد با سر رسید سال ۲۰۴۸ بوده است. 

پیش از این‌، بلومبرگ اظهار داشت که دویچه بانک علاوه بر نظارت بر بازپرداخت وام‌های فعلی با مبلغ بیش از ۳۰۰ میلیون دلار هیچ تجارت آینده‌ای با ترامپ یا شرکت وی نخواهد داشت.

بانک سیگناتور مستقر در نیویورک نیز اعلام کرد که به دلیل «ناراحتی و شوک‌ حاصل از ناآرامی‌های کاپیتول حساب‌های شخصی ترامپ را که در مجموع حدود پنج میلیون دلار و ۳۰۰ هزار  دلار است، مسدود می‌کند.» 

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید