محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به همتای خود در اندونزی، جان باختن تعدادی از اتباع این کشور در سانحه سقوط هواپیما را تسلیت گفت.

قالیباف سانحه سقوط هواپیمای اندونزی را تسلیت گفت

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، رییس مجلس شورای اسلامی طی پیامی به همتای خود در اندونزی، جان باختن تعدادی از اتباع این کشور را در سانحه سقوط هواپیما تسلیت گفت.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از اداره کل اخبار و رسانه های گروهی مجلس شورای اسلامی، محمد باقر قالیباف در این پیام خطاب به خانم پوان ماهارانی رییس مجلس نمایندگان جمهوری اندونزی تصریح کرد: با تاسف و تاثر فراوان خبر سقوط هواپیما در حوالی جاکارتا و جان باختن تعدادی از هموطنان تان را دریافت کردم.

قالیباف تاکید کرد: اینجانب ضمن ابزار همدردی، وقوع این سانحه دردناک را به سرکارعالی، نمایندگان محترم پارلمان، دولت و ملت کشور دوست و برادر جمهوری اندونزی تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند منان رحمت و مغفرت برای جان باختگان و صبر و شکیبایی برای خانواده مصیبت دیده مسالت می‌کنم.

هواپیمای بویینگ ۷۳۷ پرواز ۱۲۸ خط هوایی سریویجایا - "SJ۱۸۲" اندونزی بعد از برخاستن از فرودگاه در اقیانوس هند سقوط کرد و همه ۵۶ سرنشین آن جان خود را از دست دادند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید