محمدرضا خلعتبری، بازیکن باتجربه فوتبال، ضمن حمایت از کاندیداتوری علی کریمی در فدراسیون فوتبال، گفت از از این اقدام کریمی لذت بردم.

علی کریمی از جنس فوتبال است/ در صورت ریاست علی کریمی در فدراسیون، خیلی از مشکلات فوتبال برطرف خواهد شد
به گزارش سلام نو به نقل از بهارنیوز، مهاجم باتجربه سپاهان که زمانی در تیم ملی همبازی جادوگر بوده، اعتقاد دارد خیلی از مشکلات فوتبال با رأی آوردن او در انتخابات حل خواهد شد. محمدرضا خلعتبری با ۳۷‌ سال سن یکی از باتجربه‌های لیگ امسال به‌حساب می‌آید. او امسال به سپاهان برگشته، سپاهانی که با یک‌بازی کمتر نسبت به نفت‌آبادان، ۴‌امتیاز با صدر فاصله دارد و صاحب بهترین خط حمله لیگ است. پس از تساوی خانگی با فولاد در بازی عقب‌افتاده هفته نهم، گفت‌وگویی با خلعتبری داشته‌ایم.

با تساوی مقابل فولاد فرصت نزدیک شدن به صدر را از دست دادید
این تساوی برای ما ناراحت‌کننده بود اما دیگر این بازی تمام‌شده و باید به فکر بازی بعدی باشیم. ما مقابل فولاد زود گل خوردیم اما در همان نیمه اول به بازی برگشتیم و قبل از رفتن به رختکن چند موقعیت خیلی خوب هم از دست دادیم. شاید اگر توپ‌هایمان در نیمه اول گل شده بود، سرنوشت بازی فرق می‌کرد اما متأسفانه این اتفاق رخ نداد.

شما بهترین خط حمله لیگ برتر را در اختیار دارید، ولی مثل اینکه در این بازی بدشانس بودید
به هر حال فوتبال همیشه قابل پیش‌بینی نیست و ممکن است یک تیم با بدشانسی روبه‌رو شود. ما باید یاد بگیریم که از فرصت‌هایمان نهایت استفاده را ببریم.

مرزبان از وقت تلف کردن بازیکنان فولاد حسابی شاکی بود. در این خصوص صحبت می‌کنی؟
من یک بازیکن هستم و دوست ندارم زیاد در این مورد صحبت کنم. ما باید در مورد توانایی تیم خودمان صحبت کنیم. اگر این بازی را با برد پشت‌سر می‌گذاشتیم الان دیگر این حرف و حدیث‌ها وجود نداشت. حق ما در این بازی برد بود ولی متأسفانه به حقمان نرسیدیم.

از ۵بازی آینده در ۴ بازی میزبان هستید. می‌توانید از این فرصت برای رسیدن به صدر استفاده کنید؟
بله، ما فقط به آبادان می‌رویم تا با صنعت‌نفت بازی کنیم ولی ۴بازی در اصفهان انجام می‌دهیم که باید نهایت استفاده را ببریم. ما در این بازی‌ها اصلا فرصت اشتباه نداریم و با این کیفیت فنی می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم. ما تیمی هستیم که تنوع تاکتیکی داریم و از همه راه‌ها برای رسیدن به گل استفاده می‌کنیم. سپاهان اصلا دنبال این نیست که با یک روش به گل برسد.

چرا امسال مدعیان قهرمانی زیاد امتیاز از دست می‌دهند و هنوز تیمی خودش را جدا نکرده است؟
تازه ۱۰هفته از لیگ سپری شده. در ضمن تمام تیم‌ها قوی هستند و هیچ تیمی در لیگ امسال بازی آسان ندارد. همه مدعیان هم شانس برابری برای قهرمانی دارند و باید دید کدام تیم تا پایان لیگ برتر کمتر اشتباه می‌کند.

فکر می‌کنی سپاهان بتواند بعد از چند سال قهرمان شود؟
هدف ما چیزی جز کسب قهرمانی نیست و برای رسیدن به این هدف تلاش خواهیم کرد. سپاهان با این بازیکنان، کادر فنی و این مدیریت لیاقت قهرمان شدن را دارد.

در ارتباط با کاندیدا شدن علی کریمی برای ریاست فدراسیون فوتبال چه صحبتی داری؟
من از این اقدام کریمی لذت بردم. علی آقا و افرادی مثل مهدوی‌کیا یا سعید دقیقی از جنس فوتبال هستند و می‌توانند مشکلات این فوتبال را برطرف کنند. در خارج از ایران فوتبال ما را با نام‌هایی مثل دایی، مهدوی‌کیا و کریمی می‌شناسند و امیدوارم کریمی رأی بیاورد. برای من افتخار بزرگی بود که در کنار کریمی بازی کردم و قول می‌دهم اگر ایشان رئیس فدراسیون شود، خیلی از مشکلات فوتبال برطرف خواهد شد.
کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید