سه نفر از اعضای حزب جمهوریخواه کنگره آمریکا، حمایت خود را از طرح دموکراتها به منظور اعلام جرم علیه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور اعلام کردند.

حمایت سه نماینده جمهوریخواه آمریکا از اعلام جرم علیه ترامپ

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، همزمان با تضعیف قابل ملاحظه جایگاه و اعتبار «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در میان هم حزبیان جمهوریخواه خود، روز سه شنبه به وقت محلی سه تن از جمهوری‌خواهان عضو مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کردند که به طرح نمایندگان دموکرات برای اعلام جرم علیه ترامپ رأی موافق خواهند داد.

«لیز چنی» دختر «دیک چنی» معاون پیشین و جمهوریخواه ریاست جمهوری آمریکا در بیانیه‌ای با تأکید بر اینکه «هرگز خیانتی بزرگ‌تر از اقدام ترامپ [در تحریک شورشیان به حمله به کنگره] در میان رؤسای جمهور آمریکا سابقه نداشته است» اعلام کرد که ترامپ «به این افراد اوباش فراخوان داد، آنها را گردهم آورد و آتش این حمله را روشن کرد». وی در پایان این بیانیه افزود که «به طرح اعلام جرم علیه ترامپ رأی خواهد داد».

«جان کاتکو» و «آدام کینزینگر» دو تن دیگر از اعضای جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا نیز اعلام کردند که به دومین طرحِ اعلام جرم علیه این رئیس جمهور جمهوریخواه رأی موافق خواهند داد.

این سه عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا در حالی از این طرح حمایت می‌کنند که رهبران جمهوریخواه در مجلس نمایندگان آمریکا از ترغیب هم حزبیان خود به عدم حمایت از طرح اعلام جرم علیه ترامپ خودداری کرده و می‌گویند که این مسئله به وجدان شخصی افراد مربوط می‌شود.

گفتنی است که مجلس نمایندگان آمریکا قرار است روز چهارشنبه بند قانونی اعلام جرم علیه ترامپ را که به تحریک شورش در کنگره متهم است، به رأی گذارد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید