نیلوفر مولایی مجری ۲۵ ساله متولد ۱۸ تیر ۱۳۷۴ در شهر تهران است.

نیلوفر مولایی مجری صداوسیما به شبکه ایران اینترنشنال پیوست / فیلم

«نیلوفر مولایی» مجری صداوسیما که در برنامه‌های مانند حوالی امروز شبکه پنج، اخبار فناوری به عنوان مجری تلویزیون و رادیو حضور داشته است؛ به شبکه‌ی تلویزیونی «ایران اینترنشنال» پیوست.

به گزارش سلام نو به نقل از انصاف نیوز، پیش از این هم مجریان دیگری مانند مزدک میرزایی و… به این شبکه پیوسته بودند.

شما در ادامه فیلم این مجری در شبکه‌ی خارجی را مشاهده می‌کنید:

بیوگرافی نیلوفر مولایی

نیلوفر مولایی متولد ۱۸ تیر ۱۳۷۴ در تهران فارغ التحصیل رشته کاردانی بازیگری از دانشگاه سروش و کارشناسی مجری گری از دانشکده خبر است.

او پس از اتمام تحصیلات خود به عنوان مجری در برنامه صبحگاهی حوالی امروز در شبکه پنجم سیما به عنوان گوینده فعالیت می کرد همچنین مجری اخبار فناوری زومیت را به عهده داشت و به عنوان گوینده در رادیو شب چندین اجرا را بر عهده داشت

مولایی در سریال در کنار هم در تلویزیون بازی کرده و همچنین سابقه حضور در فیلم سینمایی مرداد به کارگردانی بهمن کامیار را دارد.

او در فیلم کوتاه “دور ، نزدیک ، نزدیکتر” به کارگردانی مسعود صدر نیز ایفای نقش کرده است.

وی سال ۱۳۹۸ ایران را ترک کرد و به شبکه ایران اینترنشنال پیوست. نیلوفر مولایی از گویندگان فعال در حوزه خبر در شبکه ایران اینترنشنال است که بیشتر اخبار این شبکه خارجی فارسی زبان درباره تحولات و حواشی سیاسی جمهوری اسلامی است.

او در کنار فریبا شیرازی ، طناز خامه ، سیما ثابت و پریسا صادقی از مجریان مشهور این شبکه است.

صداوسیمایی هایی که پیش از این به ایران اینترنشنال پیوستند

پیش از این نیز : مرتضی غرقی خبرنگار شبکه خبر و مجری برنامه «بدون مرز» در حساب کاربری خود در توئیتر با انتشار تصویری از احمد صمدی، خبرنگار سابق صدا و سیما در شبکه فارسی زبان ایران اینترنشنال، از پدیده مهاجرت مجریان و خبرنگاران صدا و سیما به شبکه‌های فارسی زبان خارجی ابراز تأسف کرد.

او در توئیتر خود نوشت: «دو خبرنگار ایرانی احمد صمدی و نیلوفر پورابراهیم را در تلویزیون اینترنشنال دیدم، فلاح و دو خبرنگار قبلی صدا و سیما هم به لندن مهاجرت کرده‌اند، تأسف خوردم که چرا نیروهایی که از جیب ملت تربیت شده‌اند، اکنون در خدمت دشمنان ملت هستند، چرا؟» پیش از این مزدک میرزایی، از مجریان ورزشی صدا و سیما هم به شبکه اینترنشنال پیوسته است.

کد خبرنگار: ۳
۴دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 1
    سلام ویژه به زحمتکشان کشور عزیزم ایران ؛ کادر درمان . تولید واکسن کرونا و..... خسته نباشید . یک خواهش از طرف دوستان خانواده وخیلی از نزدیکان ؛ بما بگویید که الودگی هوا با توجه که پزشکانمان تاکید بر بیماریهای جبران ناپذیر میشود : ولی مدتیست که هیچ تغییری نداریم .نباید کار بشه . با توجه به کرونا که لااقل نمیشه به شهر دیگری بریم . از شما درخواست میکنیم فکری بحال این هوا هم بکنید وچه باید کرد بالاخره منبع تولید الودگی مشخص است وچطور باید از بین برود . ان شاالله خیلی دیر نشود چرا که کسانیکه حساسیت وبیماریهای قلبی وعروقی و...‌‌ دارند درخانه هم از دست الودگی هوا در امان نیستند . با تشکر از زحمات شما .
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 4
    سلام خسته نباشید . معمولا انسانها به مملکت وزادگاه وجایی که بزرگ میشن و رشد میکنند وگاه مثل خانم نیلوفر مولایی که بایک قیافه مظلوم و مردمی جلو امد ووقتی کار کردن را یاد گرفت توانایی وقدرت تشخیصش رشد نکرد ودر نهایت تمام ریشه خودرا به بیگانگان فروخت که اگر از کشور میرفت مطلبی نیود ولی خیانت به کشور امریست نا بخشودنی که با هیچ ابی پاک نخواهد شد . سوالم این است که چرا چادر بر سرکردی وچاپلوسی کردی و از جلد خودت که همانا بد حجابی و خدمت به بیگانگان بود بیرون امدی ؟؟؟ تو یک ادم بی اراده وبدبخت هستی که لیاقتت همین است که به کشور بیگانه سفر کنی وبا التماس درخواست خواندن یک پیام را بگیری . خداوند هرکسی را به اندازه ای که از دین میداند وبان عمل نمیکند جزای سختی میکنند . وای بر احوال تو که برای ما مثل یک قطره اشک روی زمین افتادی . خلایق هر چه لایق. گاهی قیافه الانت را با قبل مقایسه کن وببین چه چیز با ارزشی را با ندانم بکاری زیر پا گذاشتی .
  • فاطمی IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    4 0
    باعث تأسف

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید