رئیس اورژانس پیش بیمارستانی آبادان، از برخورد موتورسیکلت با یک دستگاه خودرو در روستای تنگه شهرستان آبادان خبر داد و گفت: ۳ نفر جان باختند.

تصادف رانندگی وحشتناک در آبادان با ۶ کشته و مصدوم

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی آبادان گفت: برخورد موتورسیکلت با یکدستگاه خودرو در روستای تنگه شهرستان آبادان موجب مرگ سه نفر و مصدوم شدن سه نفر دیگر شد.

روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان امین منصور پنجشنبه اظهار داشت: این حادثه چهارشنبه شب در جاده روستاهای تنگه ۲ به سمت تنگه سه آبادان بین یکدستگاه خودروی سواری پژو با موتورسیکلت رخ داد.

وی با اشاره به اعزام سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه گفت: کارشناسان فوریت های پزشکی پس از ارایه خدمات اولیه درمانی به مجروحان، جهت ادامه روند درمانی مصدومان این سانحه را با آمبولانس به بیمارستان های شهید بهشتی و ۱۷ شهریور آبادان منتقل کردند.

منصور با بیان اینکه مجروحان وسایل نقلیه مذکور همگی مرد بوده و بین ۱۰ تا ۳۴ سال سن داشتند افزود: در این تصادف ۲ نفر از مجروحان به علت شدت مصدومیت در دم جان باختند و مصدوم دیگر نیز پس از انتقال به بیمارستان آبادان و با وجود تلاش کادر درمان جان خود را از دست داد.

اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی آبادان با بهره گیری از ۳۰ پایگاه امدادی فعال شهری و جاده ای به صورت ۲۴ ساعته خدمات فوریت های پزشکی به مردم شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان ارایه می دهد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید