سامان عبدالله‌پور، تولیدکننده مواد شوینده گفت: علت گرانی روزانه مواد شوینده نوسان قیمت دلار است و ممکن است مواد شوینده در شب عید گران شود.

کمبود مواد شوینده چقدر جدی است؟

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، افزایش احتمالی قیمت و کمبود مواد شوینده گمانه این روزهای فعالان بازار مواد بهداشتی است اما رئیس انجمن صنایع شوینده می‌گوید: مواد شوینده شب عید گران نمی‌شود، مگر اینکه قیمت مواد اولیه این صنایع تغییر فاحشی داشته باشد. مردم نگران افزایش و کمبود شوینده‌ها نباشند.

برخی از تولیدکنندگان از افزایش احتمالی قیمت مواد شوینده در شب عید خبر دادند. این در حالی است که رئیس انجمن صنایع شوینده این احتمال را رد کرد و در توصیه‌ای به مردم گفته است: « نگران افزایش قیمت و کمبود شوینده‌ها نباشید.»

چندی پیش سامان عبدالله‌پور، تولیدکننده مواد شوینده گفته بود: « علت گرانی روزانه مواد شوینده نوسان قیمت دلار، افزایش قیمت مواد اولیه و پت‌های پلاستیکی است و همین مسئله ممکن است قیمت شوینده‌ها را در شب عید گران کند.»

به گفته رئیس انجمن صنایع شوینده، مواد شوینده شب عید گران نمی‌شود، مگر اینکه قیمت مواد اولیه این صنایع تغییر فاحشی داشته باشد.

بختیار علم‌بیگی معتقد است: هیچ‌گاه در روزهای پایان سال افزایش قیمت نداشتیم. قیمت‌ها در سه ماه پایانی سال ثابت است و تولید بین ۳۰ تا ۴۰ درصد افزایش می‌یابد.

او درباره وضعیت تولید شوینده‌ها به تجارت‌نیوز گفت: تولیدکنندگان در تهیه مواد اولیه کمی مشکل دارند اما معمولا در پایان سال، دولت در توزیع مواد پتروشیمی کمک می‌کند و مواردی مانند دو سال پیش وجود دارد که هزینه تولید مواد شوینده به شدت بالا رفت اما دولت مابه التفاوت را به تولیدکنندگان پرداخت کرد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید