هیلاری کلینتون، وزیر خارجه سابق آمریکا نسبت به افشای مکالمه صوتی اخیر دونالد ترامپ واکنش نشان داد.

ترامپ به دنبال منحرف کردن حواس مردم از شکستش در انتخابات است

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، به نقل از پایگاه هیل، هیلاری کلینتون در توئیتر نوشت: "رای دهندگان جورجیا همراه با اکثریت واضحی از آمریکایی‌ها اینکه جو بایدن رئیس جمهورشان باشد را انتخاب کردند. ترامپ صرف نظر از این که چه تعداد سوگند را بشکند نمی‌تواند آن را تغییر دهد".

او عنوان کرد: "قانونگذاران جمهوریخواهی که از این تلاشهای او برای لغو یک انتخابات آزاد و عادلانه حمایت می‌کنند خودشان را مخالفان دموکراسی نشان می‌دهند".

کلینتون همچنین در توئیت دیگری گفت:"چیزی که هم اکنون داریم می‌بینیم رئیس جمهوری است که چیزی برای از دست دادن نداشته و تنها یک هدف دارد و آن منحرف کردن حواس مردم از این حقیقت است که باخته است".

او ادامه داد: "او اهمیتی به تمام شدن کار به قیمت سلامت و امنیت آمریکا و دموکراسی ما نمی‌دهد".

به نظر میرسد کلینتون این اظهارات را در پاسخ به مناقشه مربوط به انتشار تماس تلفنی ضبط  شده دونالد ترامپ با برد رافنسپرگر، وزیر امور داخلی ایالت جورجیا که در آن ترامپ از او خواسته آرای لازم را برای لغو نتایج انتخابات در این ایالت پیدا کند، مطرح کرده است.

کلینتون همچنین با استفاده از این فرصت از رای دهندگان جورجیا خواست در دور دوم انتخابات مربوط به سنا طی امروز سه شنبه، به نامزدهای دموکراتها، جان اوسوف و رافائل وارنوک رای دهند.

او گفت: "تماس مستاصل ترامپ به وزیر امور داخلی ایالت شما نشان میدهد چقدر رای شما در ماه نوامبر مهم بود و چقدر صدای شما در رقابت دور دوم سنا مهم است."

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید