بر اساس جدیدترین نظرسنجی ها درباره برنامه های صداوسیما، مجموعه «خانه امن» با کسب ۴۴٫۶ درصد مخاطب پربیننده‌ترین سریال تلویزیون است.

«خانه امن» پربیننده‌ترین سریال تلویزیون شد

به گزارش سلام نو به نقل از  ایسنا، نظرسنجی اخیر مرکز تحقیقات نشان می‌دهد ۷۷٫۳ درصد مردم بیننده برنامه‌های سیما بوده‌اند و در میان سریال‌های جدیدی که روی آنتن رفته است، مجموعه «خانه امن» شبکه «یک» توانسته با کسب ۴۴٫۶ درصد مخاطب، عنوان پربیننده‌ترین سریال این روزها را از آن خود کند.

در این نظرسنجی که در سراسر کشور انجام شده، «خانه امن» ۵۰ قسمتی که از ۱۰ آبان تا هشتم دی روی آنتن رفت، در مدت پخش توانست رضایت ۸۸٫۲ درصد از بینندگان را در حد «زیاد» کسب کند.

سریال ۲۷ قسمتی «شرم» از شبکه «سه» هم توانست با جذب ۲۲٫۱ درصد مخاطب و کسب رضایت در حد «زیاد» ۷۹٫۱ درصد از بینندگان، در رتبه دوم قرار گیرد. این سریال از چهارم آذر روی آنتن رفت و ششم دی آخرین قسمتش پخش شد.

مجموعه تلویزیونی «بیگانه‌ای با من است» از شبکه دو هم که تاکنون ۲۲ قسمت از ۴۷ قسمت آن پخش شده، با ۲۱٫۱ درصد مخاطب و کسب رضایت در حد «زیاد» ۷۸٫۹ درصد در جایگاه سوم قرار گرفته است.

در میان سریال‌های تکراری هم «پایتخت ۴» از شبکه آی‌فیلم توانسته ۲۶٫۷ درصد بیننده را به خود جذب کند.

بر اساس این نظرسنجی، ۳۳ درصد پاسخگویان غیرتهرانی از «شبکه‌های استانی» سریال‌های تکراری را دیده‌اند؛ ۱۸٫۳ درصد از پاسخگویان هم از طریق اینترنت بیننده تکرار سریال‌های سیما بوده‌اند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید