نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به فرایند آغاز غنی سازی ۲۰ درصدی اورانیوم در ایران گفت: این اقدام نشانگر آن است که تهران به دنبال ساخت تسلیحات اتمی است.  

واکنش نتانیاهو به آغاز غنی سازی ۲۰ درصدی در ایران

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل بعدازظهر امروز دوشنبه به خبر آغاز غنی سازی ۲۰ درصدی اورانیوم در ایران واکنش نشان داد.  

بر اساس این گزارش، نتانیاهو در واکنش به این خبر مدعی شد که این اقدام ایران نشانگر آن است که این کشور به دنبال ساخت تسلیحات اتمی است.  

با وجود گزارش های پی در پی آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران، مقامات رژیم صهیونیستی با فرافکنی بر نظامی بودن این برنامه پافشار می کنند.  

در سال ۲۰۱۴، نتانیاهو در جریان سخنرانی خود در سازمان ملل با نشان دادن تصویر نقاشی شده یک بمب و تشریح فعالیت هسته ای ایران، موجب تمسخر خود از سوی جهانیان شده بود.  

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کرامت سلیمی FR ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    0 0
    غنی سازی 20 درصد که چیزی نیست. حتی اگر ایران ادعا کند که درصد اورانیوم غنی شده را به 100 درصد رسانده و چند هزار تن هم ذخیره دارد، امریکا باز هم هیچ اهمیتی نمی دهد. چون مقامات امریکایی از حقیقت ماجرا خبر دارند و می دانند که نه اورانیوم غنی شده ای در کار است و نه چیزی به نام بمب اتمی وجود خارجی دارد. ( خودشان حدود 8 دهه با این دروغها و ایجاد ترس در دل ملتها ان طور که خواستند دنیا را بر اساس منافع نامشروعشان مهندسی و هدایت کردند و ملتها را به بردگی گرفتند) به جای انتشار چنین اخباری به سوال زیر پاسخ دهید: اگر طبق گفته خودشان در یک بمب اتمی 50 تا 60 کیلوگرم اورانیوم غنی شده به کار رفته است پس قارچی که ده ها هزارتن و یا بیشتر وزن دارد چگونه ایجاد می گردد. اصل بقای جرم که نمی تواند نقض شود. از تمامی افراد اعم از دانشمندان و فیزیکدانان ( مخصوصا" افرادی که عنوان دانشمند هسته ای را یدک می کشند) و همچنین سیاستمداران و دولتمردان بخواهید که به میدان بیایند و به این سوال جواب دهند . مطمئن باشید که هیچکدام از انها نخواهند توانست به شما پاسخی مجاب کننده بدهند. ناتوانی انها در پاسخ به این سوا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید