شهرام شکوهی، خواننده پاپ کشورمان می‌گوید شیوع ویروس کرونا منجر به دامن زدن به مشکلات اقتصادی موسیقی شده است.

موسیقی و شاغلین این صنعت در کشور هیچ اهمیتی ندارند/مردم استقبالی از کنسرت‌های آنلاین نکردند

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، شهرام شکوهی خواننده خوش صدای کشور که در کارنامه ی هنری خود آثار ارزشمندی از جمله «عشق ممنوع», «آخرین نگاه», «فریاد», «شب و بارون» دارد در مورد شرایط زندگی و حرفه ی کاری اش در این روزگار کرونایی صحبت کرد.

شهرام شکوهی خواننده، ترانه سرا، آهنگساز و نوازنده گیتار و اهل ایران است. او سه آلبوم مدارا، کولی عشق و تا نفس هست را منتشر کرده است.

شهرام شکوهی خواننده پاپ در خصوص اینکه آیا در این روزهای کرونایی مشغول به کار است یا خیر گفت: بله مشغول به کار هستم. در حال حاضر یک آموزشگاه موسیقی در شهرک‌غرب دارم و در زمینه آموزش کار انجام می دهم.  البته چند کار آماده برای پخش دارم منتها فعلاً برنامه‌ریزی برای پخش آن نکرده‌ام.

 او وضعیت حرفه‌ای‌اش را در روزگار کرونایی این‌گونه بیان کرد و ادامه داد: در حال حاضر حرفه ای وجود ندارد، فکر می‌کنم تنها موردی که اصولاً هیچ اهمیتی در کشور ندارد موسیقی و شاغلین این صنعت هستند. در واقع صحبت و حمایت از هر چیزی می شود الا موسیقی که ریشه قدیمی دارد. در حال حاضر کسانی که در حرفه موسیقی کار می کنند تقریباً هیچ فعالیتی ندارند و هیچ زمینه درآمدی نیز برای آنها وجود ندارد.

این خواننده پاپ در خصوص اینکه وضعیت موسیقی در روزهای اخیر چطور و چگونه دیده می‌شود خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشکلات اقتصادی بسیار بیشتر از قبل شده و کرونا نیز به این مشکل بیشتر دامن زده است؛ اما زمان واقعه درآمدزایی موسیقی از سبد فرهنگی خانواده ها کمی زمان بر است.

 شکوهی نظرش را درباره کنسرت های آنلاین بیان کرد: فرهنگ کنسرت های آنلاین آنطور که باید در ایران جا نیفتاده است که قرار باشد از آن استفاده بشود. من فکر می‌کنم مردم استقبالی از این کنسرت ها نکرده‌اند و از یک طرف هم درآمدی برای هنرمندان ندارد در واقع فقط صرف اجرا است. البته مسئولین چندین بار از هنرمندان خواسته بودند که کمک های لازم را برای شاد کردن مردم فراهم کنند اما به طور کل تنها حرفشان کمک کردن هنرمندان به مردم بود و به خود هنرمندان توجهی نداشتند.

 او در این باره که موسیقی به سمت ضعیف شدن می رود یا در حال قوی تر شدن است تصریح کرد: در حال حاضر کارها و آثاری که از هنرمندان بیرون می آید بسیار کم است در واقع باید این روزها بگذرد تا ببینیم اتفاق خاصی می افتد یا خیر. فکر می کنم سلیقه ای که به سمت هجویات رفته است در حال کم شدن است؛ اما همه اینها بستگی به تمام شدن کرونا دارد تا بعد ببینیم وضعیت موسیقی به طور کل چگونه است.

 این خواننده و آهنگساز کلامش را با پیامی به مردم و مسئولین تمام کرد و گفت: تنها حرف من این است که مردم در همه زمینه ها چه بحث سلامتی و چه موارد دیگر خیلی خیلی مراقب خودشان و عزیزانشان باشند تا انشاالله هرچه سریع تر این بیماری تمام شود.

 او در انتهای کلامش در خصوص اینکه مسئولین موسیقی چه کاری می‌توانند انجام دهند بیان کرد: واقعیتش این است که مسئولین موسیقی کار خاصی از دستشان برنمیآید من فکر می کنم دستشان برای اینکه بخواهند کاری برای اهالی موسیقی انجام دهند بسته است. اما امیدوارم که همه چیز به خوبی درست و حل شود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید