دولت فیلیپین برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ورود اتباع آمریکایی به این کشور را به طور موقت ممنوع کرد.

ورود اتباع آمریکایی به فیلیپین ممنوع شد

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، فیلیپین به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این کشور، ورود اتباع آمریکایی را از روز جمعه به طور موقت ممنوع اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری آلمانی «دی پی ای» « هری روک» سخنگوی ریاست جمهوری فیلیپین گفت که این محدودیت‌ها از 3 ژانویه تا 15 ژانویه (یکشنبه 13 دی تا جمعه 26 دی) اعمال می‌شود. دولت فیلیپین پیش از این ورود مسافران خارجی از 19 کشور  از جمله  انگلیس ، آفریقای جنوبی، سوئیس، ایتالیا، دانمارک ، هنگ کنگ، اسپانیا ، ایرلند، هلند،سنگاپور، لبنان، ژاپن، کانادا، آلمان، سوئد، استرالیا ،فرانسه، ایسلند و کره جنوبی را ممنوع اعلام کرده بود.

مسافرانی که به صورت ترانزیت از ایالات متحده قصد ورود به فیلیپین را دارند حتی اگر آزمایش منفی ابتلا به کرونا را ارائه دهند، بازهم باید در یک مرکز معتبر دولتی 14 روز قرنطینه شوند.

این تدابیر در حالی صورت می‌گیرد که وبگاه «وُلداُمتر» گزارش داد آمریکا کماکان در رتبه نخست آمارهای منفی کرونا از حیث شمار کشته شدگان و مبتلایان است. بنابر اعلام این وبگاه مرجع، شمار کل مبتلایان به ویروس «کووید۱۹» در ایالات متحده، در آستانه ۲۱ میلیونی شدن قرار گرفته است.

وزارت بهداشت  فیلیپین  روز یکشنبه  891 مورد ابتلای  جدید به کرونا را گزارش داد. اینک شمار کل  مبتلایان به کرونا در فیلیپین به 477807 نفر و  تعداد کشته شدگان به 9257 تن رسید.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید