سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ارسال پیامی از سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر فرمانده کل سپاه از سردار قاآنی

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سرلشکر پاسدار حسین سلامی روز یکشنبه در پیامی از فرماندهی عالی و شجاعانه سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه قدردانی و تاکید کرد: انشاالله رزمندگان بدون مرز سپاه تحت فرماندهی آن برادر نورانی، تاریخ استکبار را فاتحانه به پایان خود نزدیک خواهد کرد.

این پیام افزود: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند که همانگونه که در تنهایی و غربت انقلاب را به پیروزی رساندیم و همانگونه که در جنگ نیز مظلومانه‌تر از انقلاب جنگیدیم، به یاری خدا باقیمانده راه پرنشیب و فراز را تنها خواهیم پیمود.

فرمانده کل سپاه پاسداران سردار اسماعیل قاآنی را فرمانده پرهیزکار و شجاع توصیف کرد و گفت: خداوند حکیم را در سالگرد انتصاب آن فرمانده بی‌بدیل و باتقوا به فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی مولی و مقتدایمان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) شاکریم که طهارت روح، قلب سلیم، اخلاص و قدرت تفکر و فرماندهی عالی و شجاعانه شما سپاه قدس را در طراز جدیدی از جهاد عظیم بر علیه نظام سلطه و اذنابشان قرار داد.

سلامی خاطرنشان کرد: در آستانه قرن پانزدهم هجری شمسی آن وجود مبارک، عزیز و مقتدر به مصداق آیه شریفه «قاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَ یُخْزِهِمْ وَ یَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَ یَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ» مایه تشفی صدور آزادگان عالم در مصیبت شهادت قاسم جانمان (رضوان الله علیه) و سرمایه‌ای الهی و سرشار از معنویت و انقلابی‌گری، بشارت‌بخش صفحات درخشانی از پیشرفت جبهه مقاومت و تحرک جدید در بیداری اسلامی خواهد شد.

وی تصریح کرد: درود خداوند و ملائک مقربش بر فرمانده شهید سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی (رضوان الله علیه) که هجران و فراقش، دل‌های همه ما را مجروح و مغموم و خون مقدسش ضامن سقوط استکبار جهانی و رهایی مظلومان و مستضعفان عالم خواهد شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: انشاءالله رزمندگان بدون مرز نیروی قدس سپاه تحت فرماندهی مقتدر و زلال آن برادر نورانی، تاریخ استکبار را فاتحانه به پایان خود نزدیک خواهد کرد.

سلامی در این پیام توفیق و عزت بیش از پیش وی را از درگاه خداوند تبارک و تعالی مسئلت کرد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید