قرار است به منظور تایید مدارک باشگاه‌های ایرانی، طی ماه‌های آینده یک هیات از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران سفر کنند.

هیات راستی آزمایی AFC طی ماه‌های آینده به ایران می‌آیند 

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، تاکنون مجوز حرفه ای برای چند باشگاه ایرانی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا صادر شده است.

باشگاه های ذوب آهن – فولاد – پرسپولیس از جمله باشگاههایی است که مدارک آنها مورد تایید قرار گرفته و از سوی کنفدراسیون فوتبال برای آنها مجوز حرفه ای صادر شده است. اما این پایان راه نیست. در ماه های آتی هیاتی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا وارد ایران می شوند تا از نزدیک امکانات و زیر ساخت باشگاه ها و هم چنین مدارک ارایه شده از سوی آنها را از نزدیک بررسی کنند. این به معنی راستی آزمایی است. در صورتی که مدارک ارایه شده از سوی باشگاه ها با اصل آن مطابقت نداشته باشد مجوز حرفه ای باطل و جرایمی برای باشگاه ها در نظر گرفته خواهد شد. هم چنین باشگاه حاضر در لیگ قهرمانان آسیا موفق به کسب مجوز حرفه ای نشود از حضور در این بازی ها محروم خواهد شد. 

پیش تر کنفدراسیون فوتبال آسیا از اعضای کمیته صدور مجوز حرفه ای در ایران تعهد گرفته بود برای مدارک ارایه شده از سوی باشگاه ها باید نهایت دقت را در درستی و صحت آن به خرج دهند و در غیر اینصورت از سوی کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا ۲۵ هزار دلار جریمه خواهند شد. در حال حاضر مسئولیت این کمیته بر عهده غلامرضا بهروان است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید