سه پست اینستاگرامی با بیشترین لایک در سال ۲۰۲۰ به خبر درگذشت مارادونا و خبر درگذشت چادویک بوزمن مربوط می‌شوند.

کدام پست‌های اینستاگرام در سال ۲۰۲۰ پرلایک‌ترین بودند؟/ عکس

به گزارش سلام نو به نقل از گجت نیوز، خبر درگذشت مارادونا و چادویک بوزمن به پرلایک ترین پست های اینستاگرام در سال ۲۰۲۰ تبدیل شدند. در ادامه سه پست اینستاگرامی با بیشترین لایک را معرفی می‌کنیم.

شیوع گسترده ویروس کرونا در سال ۲۰۲۰ میلادی باعث شد تا مردم سراسر جهان بیش از پیش به استفاده از شبکه‌های اجتماعی روی بیاورند. اینستاگرام نیز به عنوان یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های اشتراک ویدیو و عکس، روزانه میزبان تعداد زیادی کاربر از سراسر جهان است. از این رو قصد داریم در این مقاله شما را با پرلایک ترین پست های اینستاگرام در سال ۲۰۲۰ آشنا کنیم که هر سه پست به خبر درگذشت مارادونا و خبر درگذشت چادویک بوزمن مربوط می‌شوند.

پرلایک ترین پست های اینستاگرام در سال ۲۰۲۰

۱.‌ پست رونالدو با ۱۹.۷ میلیون لایک

پرلایک ترین پست های اینستاگرام

پیج اینستاگرامی کریستیانو رونالدو، بازیکن باشگاه فوتبال یوونتوس و تیم ملی پرتغال که دارای ۲۴۹ میلیون فالوور است در ماه نوامبر پستی را پس از درگذشت ماردونا منتشر کرد که تا به امروز توسط کاربران حدود ۱۹.۷ میلیون بار لایک شده است.

۲. پست چادویک بوزمن با ۱۹.۱ میلیون لایک

پرلایک ترین پست های اینستاگرام

چادویک بوزمن که بسیاری وی را به عنوان بازیگر اصلی فیلم پلنگ سیاه می‌شناسند در ماه آگوست درگذشت و خبر فوت او در حساب کاربری و رسمی وی توسط کاربران حدود ۱۹.۱ میلیون بار لایک شد.

۳. پست مسی با ۱۶.۴ میلیون لایک

پرلایک ترین پست های اینستاگرام

پیج اینستاگرامی مسی، بازیکن باشگاه فوتبال بارسلونا که دارای ۱۷۴ میلیون فالوور است در ماه نوامبر در سوگ ماردونا پستی را منتشر کرد که این پست با دریافت ۱۶.۴ میلیون لایک در جایگاه سوم لیست پست های اینستاگرام با بیشترین تعداد لایک در سال ۲۰۲۰ قرار گرفت.

جایگاه چهارم این لیست نیز به پست کایلی جنر که برای تولد خود منتشر کرد تعلق دارد. جایگاه پنجم هم به خبر درگذشت کوبی برایانت، بسکتبالیست مشهور مربوط می‌شود که لبرون جیمز آن را منتشر کرد و توسط کاربران ۱۵.۵ میلیون لایک شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید