مربی سرخ‌پوشان پایتخت می‌گوید علت لغو بازی با ذوب آهن را نمی‌دانیم و معتقدیم اگر این بازی برگزار می‌شد با شرایط بهتری در فینال آسیا حاضر می‌شدیم.

دلیل لغو بازی با ذوب‌آهن برای ما مبهم است/فوتبال قابل احترام برای ما در اولویت است

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، حمید مطهری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن (معوقه از هفته ششم لیگ برتر) اظهار داشت: جا دارد که ابتدا به خانواده مرحوم هوادارمان تسلیت بگویم و برای همه هواداران آرزوی سلامتی کنم. غم بزرگی پس از این اتفاق در تیم ما بود و همه بازیکنان و اعضای کادر فنی ناراحت بودند. فقط خواستم بگویم رابطه ما مثل اتوبان دوطرفه است و نهایت تلاش‌مان رامی‌کنیم برای خوشحالی آنها.

وی افزود: در مورد بازی هم باید بگویم هنوز برای ما دلیل لغو بازی با ذوب‌آهن مبهم است. اگر بازی قبلی مقابل ذوب‌آهن برگزار می‌شد ما با شرایط خیلی بهتری در فینال آسیا شرکت می‌کردیم. دلیل لغو آن بازی را هم ما نمی‌دانیم. باشگاه ما دوبار نامه زد، ولی جوابی داده نشد. حداقل توقع ما این بود که پاسخ باشگاه ما را بدهد. این احترام متقابل است و باید همیشه بین سازمان لیگ و باشگاه‌ها باشد. فکر می‌کنم این توقع بی‌جای نبود که حداقل جواب باشگاه ما را بدهند.

مربی تیم پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: تیم ذوب‌آهن کاملاً از سمت کادر فنی ما آنالیز شده و می‌دانیم از بازی چه می‌خواهیم و طراحی‌ ما برای بازی مشخص است. البته این را بگویم که سبک مربیان متفاوت است. گروهی از مربیان فقط به تیم حریف توجه می‌کنند، یک گروه دیگر هم فقط به تیم خودشان فکر می‌کنند و یک گروه سوم هم هستند که هم تیم حریف را آنالیز می‌کنند و هم اصول فنی خودشان را دارند. تیم فنی پرسپولیس جزو گروه سوم است. ما اصول خودمان را داریم ولی تیم حریف را هم آنالیز می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: به نظرم ذوب‌آهن هم تیم خوبی است و در بخش انتقال از دفاع به حمله تیم خطرناکی است. بازی این تیم از سرعت خیلی خوبی برخوردار است. باید این تیم را کنترل و طراحی را که برای این بازی داریم، عملیاتی کنیم. می‌دانیم همه بازی‌های لیگ سخت است. ذوب‌آهن هم تیم قابل احترامی است و بازیکنان خوبی دارد، اما پرسپولیس تیم بزرگی است با بازیکنانی که ذهن برنده خواهی دارند. فوتبال قابل احترام برای ما در اولویت است و در نهایت سه امتیاز بازی که برای ما خیلی مهم است. ما دنبال این هستیم که تفکرات تاکتیکی را به ذوب‌آهن دیکته کنیم و در کنار آن سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

مطهری در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا به نظرش مهاجمان پرسپولیس در این مسابقه موفق به گلزنی خواهند شد، گفت: مهم این است که کارگروهی ما رو به جلو باشد و موقعیت‌سازی شود. گلزنی جای نگرانی ندارد و همه دیدند که در فینال آسیا عبدی گل زد. مهم این است که تیم کار خودش را انجام دهد و این مشکلی نیست که بخواهم در مورد آن خیلی توضیح دهم.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید