فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد و امور دارایی در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: تعیین کف و سقف برای گروه کالایی به نفع بازار سرمایه است.

وزیر اقتصاد: شرایط بورس قابل اعتماد است
به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، وزیر اقتصاد و امور دارایی در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به خبرنگاران به بررسی شرایط بورس و بودجه پرداخت و شرایط بازار سرمایه را قابل اعتماد دانست.
فرهاد دژپسند در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره شرایط بورس اظهار داشت: اگر  حدود یک ماه گذشته بورس را دنبال کرده کرده باشید ملاحظه می‌کنید که با توجه به نهاد سازی‌های مناسبی که در آن انجام شده در ریلی مناسبی قرار گرفته است و اکنون می توانیم بگوییم که همه ناشرین بازارگردان دارند.
وی با بیان اینکه به جز تغیرهای پیرامونی روی آن اثر می گذرد، اختلال خاصی در آن نداریم، اضافه کرد به طور مثال در بخشی سیاست گذاری انجام می‌دهند، این سیاست‌گذاری اثر خود را بر بورس می‌گذارد  که البته طبیعی است یا اینکه قاعده‌ای برای تعیین قیمت کالاها می‌گذارند که اثر خودش را بر بازار سرمایه می‌گذارد اما در این مواقع تدبیر درستی  نمی‌شود.
وزیر اقتصاد افزود: اگر بخواهم برای گروه کالایی کف و سقف تعیین کنند اتفاقاً به نفع بازار است اما چون متاسفانه موضوع  به خوبی منعکس نمی‌شود اثر منفی می گذارد. بازار اکنون از نظر عملکردی به شرایط رسیده است که می توان به آن اعتماد کرد.
کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید