روحانی در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت گفت با توجه به نظر مقام معظم رهبری درخصوص سهم صندوق توسعه ملی از درآمد نفت، دولت اصلاحیه لازم را در مورد درآمد بودجه پیشنهادی ارائه می‌کند.

ملاک واقعی‌بودن درآمدها و تحمیل نشدن فشار بر مردم باید در بودجه مورد توجه قرار گیرد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، رییس جمهوری با بیان اینکه دولت با توجه به نظر مقام معظم رهبری درخصوص سهم صندوق توسعه ملی از درآمد نفت، اصلاحیه لازم را در مورد درآمد بودجه ارایه می‌کند، گفت: رویکرد دولت نسبت به منابع جدید درآمدی بودجه مثبت است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در یکصد و نود و دومین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، گفت: با توجه به نظر مقام معظم رهبری درخصوص سهم صندوق توسعه ملی از درآمد نفت، دولت اصلاحیه لازم را در مورد درآمد بودجه پیشنهادی ارائه می‌کند و همزمان حداکثر صرفه جویی در مصارف را اعمال خواهد کرد.

رییس جمهوری خاطرنشان کرد: رویکرد دولت نسبت به منابع جدید درآمدی در بودجه که بر اقتصاد کشور آثار تورمی نداشته باشد، مثبت است اما باید دو ملاک واقعی بودن درآمدها و تحمیل نشدن فشار برمردم به‌طور دقیق مورد توجه قرار گیرد.

براساس این گزارش، در این جلسه گزارش رییس سازمان برنامه و بودجه درباره مذاکرات پیرامون لایحه بودجه ۱۴۰۰ در مجلس شورای اسلامی مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید