عباس قبادی، دبیر کارگروه ستاد تنظیم بازار گفت: افزایش قیمت کالاهایی که به هر شیوه‌ای از دولت یارانه‌ای دریافت می‌کنند، ممنوع است.

توضیحات ستاد تنظیم بازار درباره افزایش قیمت نان

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، دبیر کارگروه ستاد تنظیم بازار اظهار داشت: افزایش قیمت نان فعلا مطرح نیست و بحث‌هایی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود کارشناسی است و به معنای افزایش قیمت نان نیست، قیمت نان همچنان در اختیار استانداری‌های سراسر کشور است.

عباس قبادی در حاشیه جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: افزایش قیمت کالاهایی که از حمایت حاکمیت برخوردار هستند یعنی مشمول ارز ۴۲۰۰ تومانی‌ می‌شوند یا به هر شیوه‌ای یارانه‌ای از دولت دریافت می‌کنند بدون اجازه سازمان و ستاد تنظیم بازار ممنوع است

وی در مورد قیمت مواد شوینده تصریح کرد: تولیدکنندگان شویندگان مردادماه درخواست افزایش قیمت هفتاد درصدی داشتند که با چهل درصد آن موافقت شد، در مقطع فعلی هیچگونه افزایش قیمتی نداریم. فردا قرار است انجمن مربوطه به ستاد تنظیم بازار دعوت شده موضوع بررسی شود.

دبیر کارگروه ستاد تنظیم بازار با اشاره به مطرح شدن موضوع گران شدن نان افزود: افزایش قیمت نان فعلا مطرح نیست و بحث‌هایی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود کارشناسی است و به معنای افزایش قیمت نان نیست، قیمت نان همچنان در اختیار استانداری‌های سراسر کشور است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید