بیتکوین به لطف ورود تقاضاهای جدید برای نخستین بار به رکورد تاریخی گذشتن از ۲۵ هزار دلار رسید.

رکوردشکنی تاریخی بیت‌کوین با عبور از ۲۵ هزار دلار

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، بیتکوین سرانجام نه تنها جایگاه خود را در کانال ۲۴ هزار دلاری تثبیت کرد بلکه به لطف ورود تقاضاهای جدید برای نخستین بار به کانال ۲۵ هزار دلار نیز وارد شد.

به گزارش سی ان بی سی، بازدهی هفتگی محبوب‌ترین ارز دیجیتالی جهان به مثبت ۷.۲۱ درصد رسیده است. طی ۲۴ ساعت گذشته بیت کوین با ثبت صعود ۶.۱ درصدی به ۲۵ هزار و ۶۸۳.۲۹ دلار رسید. بالاترین رکورد ثبت شده ارزش بیت کوین مربوط به روز بیست و ششم دسامبر سال ۲۰۲۰ بوده که در آن این ارز به قیمت ۲۵ هزار و ۶۸۳.۲۹ دلار رسید. رکورد قبلی این ارز مربوط به رروز نوزدهم دسامبر سال ۲۰۲۰ بوده که در آن این ارز به قیمت ۲۴ هزار و ۷۳ دلار رسید

بیتکوین امسال را رویایی سپری کرده و ارزش آن نسبت به ابتدای سال حدود ۱.۷۵ برابر افزایش یافته است. معامله گران ارزهای دیجیتالی مدعی هستند که شرایط با سال ۲۰۱۷ متفاوت است و این ارز می تواند کانال شکنی های جدیدی را تجربه کند. ارزش بازار بیتکوین در حال حاضر بیش از حدود ۴۷۶ میلیارد دلار است.

پتر شف- کارشناس ارزهای دیجیتالی گفت: حدود ۷۰ درصد کل سهم بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیتکوین است و این بدان معناست که هر تغییر و تحولی در قیمت بیتکوین روی قیمت سایر ارزهای دیجیتالی نیز تاثیر مستقیمی خواهد داشت. شاهد بودیم که ۲۰۲۰ برای ارزهای دیجیتالی فراموش نشدنی و پر از دستاوردهای بزرگ بود.

برخی از معامله گران معتقدند بیتکوین پتانسیل شکستن سقف ۱۰۰ هزار دلاری را نیز در طولانی مدت دارد.

البته صعود قیمتها در بازار ارزهای دیجیتالی محدود به بیت کوین نبود و قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتالی دیگر افزایشی بود؛ به گونه‌ای که اتریوم با ۴.۷۹ درصد افزایش به ۶۴۴.۴۶ دلار، بیت کوین کش با ۳.۷۹ درصد صعود به ۳۲۲.۱۰ دلار، لایت کوین با ۸.۸۹ درصد جهش به ۱۳۱.۷۲ دلار، مونرو با ۶.۲۱ درصد صعود به ۱۶۵.۵۰ دلار، دش با ۷.۱۱ درصد پیشروی به ۱۰۹.۷۲ دلار، زدکش با ۷.۸۷ درصد افزایش به ۶۶.۸۴ دلار و میکر با ۱.۳۶ درصد صعود به ۵۳۲.۹۹ دلار رسید.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید