مدیرعامل آتش نشانی دزفول اعلام کرد که دو کارگر بر اثر ریزش دانه های سویا درون سیلو جان خود را از دست دادند.

 سقوط مرگبار دو کارگر در سیلوی سویا

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، عبدالحسین معظم فر که شخصا در این عملیات حضور داشت در این باره گفت: ساعت ۱۳ و پنجاه دقیقه امروز طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش سقوط دو کارگر ۳۴ و ۴۶ ساله در سیلوی سویا از شرکت طیور دانه سلامت دزفول اطلاع رسانی شد .

وی افزود: ستاد فرماندهی عملیات سریعا آتش نشانان ایستگاه عملیاتی شماره یک را به محل حادثه واقع در شهرک صنعتی شماره یک اعزام کرد.

معظم فر تصریح کرد: در این حادثه که علت آن در دست بررسی است متاسفانه دو نفر از کارگران این شرکت بر اثر ریزش دانه های سویا درون سیلو ۱۷۰ تنی گرفتار شدند و بعلت نبود اکسیژن جان خود را از دست دادند.

مدیرعامل آتش نشانی دزفول در ادامه افزود: تنها راه دسترسی به جنازه ها ایجاد برش بوسیله دستگاه فرز بر روی جداره سیلو بود که به کمک کارگران همان شرکت و اهالی منطقه پس از ۶ ساعت تلاش هر دو جنازه از درون سیلو خارج شدند.

مدیرعامل آتش نشانی دزفول ضمن ابراز تاسف و همدردی با خانواده های جان باختگان این حادثه تلخ، از تمامی نیروهای امدادی خصوصا فوریت های پزشکی، آتش نشانی شهرک های صنعتی،نیروی انتظامی، پرسنل همین شرکت و اهالی منطقه تقدیر و تشکر به عمل آورد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید