هومن حاج عبداللهی بازیگر سریال «پایتخت» با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به حواشی به وجود آمده پیرامون برنامه «شب های مافیا» واکنش نشان داد.

پاسخ هومن حاج عبداللهی به حاشیه برنامه «شب های مافیا» / عکس

هومن حاجی عبداللهی ، یکی از بازیگران سریال پرطرفدار پایتخت با انتشار پستی در حساب کاربری رسمی خود یلدا را به تمامی مردم ایران تبریک گفت و در رابطه با حاشیه‌های اخیر درباره حضورش در برنامه شب‌های مافیا نوشت: " سلام و یلداتون مبارک. یکی از افتخاراتم در زندگی شخصی و حرفه‌ای دوری کردن از جنجال و حاشیه است. از بزرگترها یاد گرفته‌ام سرم را بیندازم پایین و کارم را بکنم، اگر خوب بود، کارم از من دفاع کند، اگر بد بود، نقد شوم و بروم دنبال اصلاح خودم. اما نه حسادت کنم و نه با بد ذاتی و ناجوانمردی کسی را زمین بزنم.

طبق آمار در ایران نزدیک به ۲ میلیون هموطن داریم که دچار معلولیت جسمی، حرکتی، گفتاری یا ذهنی هستند. یعنی از هرچهل نفر یک نفر. طبعاً من هم در میان عزیزانم کسانی دارم که کمابیش با این مشکلات روبرو هستند، ولی با شجاعت با آن مبارزه می‌کنند و شایسته تحسین هستند. نفرین بر من یا هر کس دیگری که بخواهد یا خواسته باشد با کلمه یا هر رفتاری، خراشی به اراده و روحیه این عزیزان وارد کند. خداوند همه ما را از خطا و قضاوت غلط و سوء برداشت در امان نگهدارد. ارادتمند مردم ایران: هومن حاجی عبداللهی".

در ادامه تصویر پست منتشر شده را مشاهده می‌کنید: 

شفاف سازی بازیگر پایتخت

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید