عادل فردوسی پور بازی حساس دو تیم پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی را در فینال لیگ قهرمانان آسیا گزارش خواهد کرد.

نحوه تماشای فینال آسیا با گزارش عادل فردوسی‌پور از طریق موبایل، تلویزیون و کامپیوتر

به گزارش سلام نو، صفحه اینستاگرام AFC قرار است دیدار پرسپولیس و اولسان در فینال لیگ قهرمانان آسیا را با گزارش عادل فردوسی‌پور به صورت زنده پخش کند.

صفحه رسمی AFC در اینستاگرام، از ساعت شروع بازی فینال آسیا یعنی ۱۵:۳۰ فردا شنبه ۲۹ آذر، میزبان صدای عادل فردوسی‌پور بر روی پخش زنده دیدار پرسپولیس و اولسان هیوندای خواهد بود.
اعلام خبر گزارش عادل فردوسی‌پور در صفحه اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا مورد استقبال فوتبال‌دوستان ایرانی قرار گرفته، به طوری که تا لحظه تنظیم این خبر بیش از ۴۰۰هزار نفر به تعداد دنبال‌کنندگان این صفحه افزوده شده و لحظه به لحظه رو به افزایش است.
علاقمندان به فوتبال و به ویژه گزارشگری عادل فردوسی‌پور می‌توانند جهت تماشای بازی فینال پرسپولیس، بر روی آدرس صفحه اینستاگرام ای اف سی کلیک کرده و این صفحه را دنبال یا اصطلاحا فالو کنند. با شروعِ بازی، زیر عکس پروفایل عبارت LIVE نمایش می‌یابد که با کلیک بر آن می‌توانید فینال آسیا را با گزارش عادل تماشا کنید.
توجه داشته باشید مشاهده لایو اینستاگرام ای‌اف‌سی، هم از طریق اپلیکیشن اینستاگرام روی موبایل (با دنبال کردن پیج رسمی AFC به آدرس theafchub_ir) و هم باز کردن آدرس https://www.instagram.com/theafchub_ir در مرورگر گوشی یا کامپیوتر، امکان‌پذیر است.
کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید