معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر ریاست جمهوری اعلام کرد حسن روحانی روز دوشنبه نشست خبری برگزار می کند.

 نشست خبری روحانی دوشنبه برگزار می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر ریاست جمهوری از نشست خبری رئیس جمهور در روز دوشنبه خبر داد.

او اعلام کرد: «نشست خبری رئیس‌جمهور با حضور خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی، ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۲۴ آذر ماه برگزار خواهد شد.»

پایگاه اطلاع رسانی دولت نوشت، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور با اعلام این خبر، گفت: رئیس‌جمهور از مدت‌ها قبل در صدد بود که با خبرنگاران و اصحاب رسانه سخن بگوید اما به دلیل ملاحظات همه‌گیری کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، این نشست تا کنون به تاخیر افتاد.

علیرضا معزی افزود: اگرچه دکتر روحانی طی این مدت به اَشکال مختلف و در برنامه‌های هفتگی همچون جلسه هیات دولت و ستاد ملی مبارزه با کرونا، مرتبا با مردم سخن گفته است اما گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه‌ها و پاسخگویی به سوالات آنها بعنوان نمایندگان افکار عمومی همواره از سوی رئیس‌جمهور بعنوان یک فرصت و ضرورت تلقی شده است.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور به سوابق نشست‌های متعدد رئیس‌جمهور در سنوات گذشته اشاره و تاکید کرد، دکتر روحانی  نشست‌های متعددی با اصحاب رسانه در سطح مختلف از خبرنگار تا سردبیران و مدیران رسانه‌ها داشته و علاوه بر کنفرانس‌های معمول خبری، در موقعیت‌هایی همچون ماه مبارک رمضان نیز میزبان آنان بوده است.

معزی همچنین از استعلام از ستاد ملی مبارزه با کرونا برای برگزاری نشست خبری آتی رئیس‌جمهوری خبر داد و گفت: بر اساس استعلامی که از ستاد ملی انجام شده و پاسخ این ستاد، ناگزیر خواهیم بود به دلیل رعایت پروتکل‌های مربوطه، نشست را به شکل متفاوتی از سبک و سیاق گذشته برگزار کنیم. به همین دلیل هم از لحاظ زمان برگزاری کنفرانس و هم از نظر تعداد رسانه‌هایی که می‌توانیم برای شرکت در این نشست دعوت کنیم، دچار محدودیت‌هایی هستیم.

وی با عذرخواهی صمیمانه از رسانه‌هایی که امکان دعوت از آنها فراهم نیست، اذعان داشت:  علی‌رغم میل باطنی، متاسفانه ناچاریم به حضور نمایندگان تعداد محدودی از رسانه‌ها بسنده کنیم. در نشست مشورتی شهریور ماه با حضور مدیران رسانه‌ها هم متاسفانه به دلیل مشابه، نتوانستیم از حضور نمایندگان تعداد زیادی از رسانه‌ها، از جمله پایگاه‌های خبری بهره ببریم که جا دارد مجددا از آنها عذرخواهی کنم.

معزی در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه دفتر رئیس‌جمهور ضمن قدردانی و تشکر از همه رسانه‌ها به جهت درک محدودیت‌ها و ملاحظات مرتبط با بیماری کرونا، تلاش خواهد کرد، بزودی فرصت دیگری برای گفت‌وگوی رئیس‌جمهور با خبرنگاران رسانه‌هایی که امکان حضور در نشست روز دوشنبه را ندارند، فراهم کند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید