علی اوجی، بازیگر و تهیه‌کننده از عرضه سریال نمایش خانگی «ملکه گدایان» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

«ملکه گدایان» حسین سهیلی‌زاده به شبکه خانگی می‌آید

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، علی اوجی بازیگر، تهیه کننده و نویسنده که مهمان «پنجشنبه جمعه» رادیو ایران بود، در گفتگوی تلفنی با منصور ضابطیان اظهار کرد: زمان قبل از کرونا را نمی شود تصور کرد. انگار خیلی زمان می گذرد و مدت ها است که ما اینطور زندگی می کنیم.

وی افزود: این روزها مشغول تهیه فیلم، بازی و کارهای همیشگی اما یک مقدار متفاوت تر هستم. یک فیلم از حمیدرضا آذرنگ به همراه آقای اسکندری تهیه کردم. آقای عبدالله اسکندری پیش از این به کرونا مبتلا شده بود و الان حالشان بهتر است و قرار است اول هفته تست بدهند و امیدواریم که تستشان منفی باشد، برای او آرزوی سلامتی می کنم چون بی تکرار هستند.

اوجی یادآور شد: در یک سریال شبکه خانگی به اسم «ملکه گدایان» به کارگردانی حسین سهیلی زاده بازی می کنم که به زودی قرار است پخش شود و امیدوارم مردم دوست داشته باشند.

وی همچنین خبر داد: فیلم آقای کیمیایی را قرار است تهیه کنم که در مرحله پیش تولید و مشغول ساخت دکور هستیم و فکر می کنم خیلی زود نهایتا ۲ هفته دیگر شروع به کار کنیم. اسم فیلم «خائن کشی» و تا حدی متفاوت از کارهای قبلی آقای کیمیایی است.

اوجی یادآور شد: این فیلم در سال ۱۳۳۰ می گذرد و فکر می کنم بعد از «سرب» آقای کیمیایی چنین فیلمی در چنین فضایی نساخته است، کست خیلی متفاوتی دارد و خود ما خیلی این کار را دوست داریم. اکنون دکورسازی بخشی از صحنه های خارجی در حال انجام است و فضای خیابان ها را بازسازی می کنیم. امیرآقایی، پانته آبهرام، مهران مدیری، حمیدآذرنگ و سارا بهرام در این کار هستند و فکر می کنم کار متفاوتی شود.

«پنجشنبه جمعه» به تهیه کنندگی زهرا قائدی هر هفته پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۲ همزمان با پخش صوتی از رادیو ایران به صورت تصویری نیز از سایت این شبکه رادیویی پخش می شود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید