به گفته سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، رییس‌جمهور برای سرخپوشان پایتخت هدیه‌ای در نظر گرفته است و در صورت قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا به آنها پرداخت خواهد شد.

پرسپولیس در صورت قهرمانی آسیا از رییس‌جمهور هدیه می‌گیرد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، مسعود سلطانی‌فر این اظهارات را اردوی تیم پرسپولیس مطرح کرد و اظهار داشت: طی هفته گذشته گزارشی درباره وضعیت بازی‌ها و حساسیت لیگ قهرمانان آسیا و موفقیت تیم پرسپولیس به رییس‌جمهوری ارایه شد که حجت‌السلام حسن روحانی هم برای موفقیت قهرمانی تیم دعا کردند.

 وی افزود: رییس‌جمهوری هدیه‌ای را برای تیم پرسپولیس در نظر گرفته که با قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به آنها تقدیم می‌شود. اکنون که چشم یک ملت و مجموعه دوستداران فوتبال به دنبال موفقیت پرسپولیس به عنوان نماینده فوتبال ایران است امیدواریم که با عزم و اراده بتوانند دل همه مردم کشور را شاد کنند.

وزیر ورزش اضافه کرد: حدود ۲۷ سال است که قهرمان آسیا نشدیم در حالی که در این مدت سه بار به فینال رسیدیم ولی دستمان از جام کوتاه ماند.

سلطانی‌فر در این بازدید با تقدیر از زحمات مدیران، کادر فنی و بازیکنان باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: تیم مدیریتی، هیات مدیره و کادر فنی و پشتیبانی باشگاه شرایط خوبی را فراهم کردند تا تیم پرسپولیس بتواند در مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور یابد. شرایط بسیار حساس و تصور و باور ما این است‌ که با عزم و اراده می‌توان این دیدار مهم را با پیروزی پشت‌سر گذاشت.

وی با اشاره به شرایط حساس کشور تصریح کرد: با تحریم‌ها و کمبودهای زیادی روبرویم. اگرچه تلاش شده بهترین امکانات فراهم شود و نیازها برطرف شود، ولی حریفان ما و تیم‌های آسیایی از شرایط بهتری برخوردار هستند. جنگ بین امکانات و تعصب و اراده بازیکنان است.

وزیر ورزش و جوانان خطاب به بازیکنان و کادر تیم پرسپولیس گفت: تا همین‌ مرحله هم که در فینال حاضر شدید یک پیروزی بزرگ برای شما محسوب می‌شود و یک دستاورد تاریخی و فراموش نشدنی که تیم پرسپولیس توانسته طی چند سال گذشته ۲ بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.

سلطانی‌فر خاطرنشان کرد: امیدوار به موفقیت پرسپولیس در بازی فینال هستم و با عزم و اراده‌ای که در بین بازیکنان وجود دارد می‌توانید فعل خواستن را صرف کنید و با دست پر برگردید. مسایل حاشیه‌ای همیشه در این شرایط سخت باشگاه را تهدید می‌کند و مهم‌ترین کاری که باید انجام شود این است که باشگاه را از مسائل حاشیه‌ای دور نگه دارید و با تمرکز بیشتر روی بازی فینال فکر کنید.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: حریف در بازی فینال چه کره‌ای باشد و چه ژاپنی، برای تیمی که می‌خواهد در این دیدار حساس به میدان برود باید این آمادگی را داشته باشد که با هر حریفی دیدار کند.

تیم فوتبال پرسپولیس ایران روز ۲۹ آذرماه از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه الجنوب دوحه به مصاف نماینده شرق می‌رود.  

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید