به گفته سرهنگ میش‌مست، جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان‌ رضوی، اکثر محورهای این استان دارای لغزندگی هستند و تردد از مسیر قوچان - درگز به علت بارش سنگین برف تنها با زنجیرچرخ امکان‌ دارد.

۱ کشته و ۴ مجروح در تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی

به گزارش سلام نو سرهنگ حسین میش‌مست در گفت‌وگو با فارس در مشهد اظهار کرد: در حال حاضر در بیشتر محورهای خراسان رضوی ریزش خفیف برف را شاهد هستیم. محور مشهد به چناران و چناران به سمت قوچان، قوچان به درگز، قوچان به سرولایت و جوین ریزش خفیف برف و لغزندگی را داریم.

جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان‌ رضوی ادامه داد: محدوده آزادراه شهید شوشتری به سمت تربت حیدریه تا گردنه خماری و به سمت نیشابور تا گردنه شریف آباد ریزش برف و لغزندگی گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در محور مشهد به کلات نیز ریزش برف را داریم، تاکید کرد: در نزدیکی کلات یخ زدگی سطح جاده نیزوجود دارد که لازم است رانندگان در صورت سفرهای خیلی ضروری با احتیاط کامل در این محدوده تردد کنند.

میش مست افزود: محور مشهد به سرخس تا گردنه مزداوند ریزش خفیف برف را داریم و در مسیر آزادراه شهیدشوشتری و مسیر مشهد- فریمان مه‌گرفتگی و محدودیت دید وجود دارد.

جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان‌ رضوی خاطرنشان کرد: همچنین در مسیر قوچان- درگز به دلیل بارش سنگین برف، تردد فقط با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

وی در خصوص حوادث جاده‌ای طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: طی این مدت یک فقره تصادف فوتی با یک کشته و چهار فقره تصادف جرحی با چهار مجروح در جاده‌های خراسان رضوی رخ داده ‌است.

میش مست متذکر شد: با تغییر رنگ وضعیت کرونا از قرمز به نارنجی در شهرهای خراسان رضوی همچنان محدودیت تردد وجود دارد و فقط مبلغ جریمه‌ها از یک میلیون تومان به پانصد هزار تومان کاهش پیدا کرده است.

جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان‌ رضوی از شهروندان خواست با توجه به شرایط کرونا و وضعیت جوی محورها حتی الامکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت سفر به نکات ایمنی رانندگی در محورها توجه کافی داشته باشند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید