روشنی، سرپرست سازمان تاکسیرانی گفت طی جلسه‌ای که در وزارت کشور برگزار کردیم تصمیم‌ بر آن شد تا ۳ هزار دستگاه خودرو سمند گازسوز ایران خودرو به ما تخصیص داده شود.

۳هزار تاکسی گازسوز به ناوگان تاکسیرانی اضافه می‌شوند

به گزارش سلام نو محمد روشنی، سرپرست سازمان تاکسیرانی در گفت‌وگو با  باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نوسازی ناوگان تاکسیرانی اظهار کرد: کار ما در  سه محور آغاز شده که ماده ۱۲ تبصره ماده ۱۹  و صندوق کارآفرینی بوده این محورها هستند. 

سرپرست سازمان تاکسیرانی با اشاره به صندوق کارآفرینی گفت: خوشبختانه برای اولین بار پس از مدت‌ها با گذاشتن سپرده مناسب برای رانندگان تاکسی اقدامات خوبی انجام شد و حتی به دلیل شیوع کرونا تصمیم بر این شد که متقاضیان بصورت مجازی در این صندوق ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: قرار بر این شد تا پس از اعلام اسامی از سوی ما رانندگان معرفی شده بتوانند به این صندوق مراجعه کرده و سپرده های خود را دریافت کنند.

روشنی درباره میزان این سپرده ها گفت: مصوبه ما به عنوان وام برای این سپرده‌ها مبلغی حدود ۶۰ تا ۸۰ میلیون تومان است.

سرپرست سازمان تاکسیرانی با بیان اینکه سمند و پژو مدل خودروهایی است که وارد ناوگان می شوند اظهار کرد: ما حدود ۵۰۰ دستگاه را به صندوق معرفی می کنیم تا رانندگان بتوانند وام دریافت کنند.

وی با بیان اینکه در راستای ماده ۱۲ جلسه خوبی را در وزارت کشور برگزار کردیم اظهار کرد: در آن جلسه تصمیم‌گیری شد تا ۳ هزار دستگاه خودرو سمند گازسوز ایران خودرو به ما تخصیص داده شود و امیدواریم تا پایان آذرماه به توافق های خوبی در این حوزه دست یابیم. 

روشنی با اشاره به تبصره ماده ۱۹ گفت: هفته گذشته جلسه خوبی را در وزارت کشور برگزار کردیم و تصمیمات خوبی درباره نوسازی ناوگان تاکسیرانی اخذ شد انشالله تا پایان سال اتفاقات خوبی را در حوزه نوسازی ناوگان تاکسیرانی خواهیم دید. 

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید