مشاور شهردار تهران درمورد اظهارات حناچی درباره بازپس گیری املاک از مدیران سابق این نهاد توضیحاتی ارائه داد.

توضیحات شهرداری تهران درمورد سخنان حناچی درباره املاک بازپس گرفته شده

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، غلامحسین محمدی روز پنجشنبه توییت کرد: آقای ‎شهردار در پاسخ به خبرنگار گفته‌اند املاکی که در اختیار مدیران سابق بوده است و الان این تسلط موضوعیتی ندارد تحویل گرفته شده؛ از جمله املاکی که در اختیار همکاران آقای ‎قالیباف بوده است.

وی ادامه داد: ایشان نگفته‌اند از این املاک استفاده شخصی شده است؛ فیلم مصاحبه ایشان گویاست.

، فیلم مصاحبه تصویری پیروز حناچی با یکی از رسانه ها رو گذشته منتشر شد که در آن شهردار تهران از بازپس‌گیری حدود شش هزار متر مربع از املاک شهرداری از تیم مدیریت قبلی خبر داده است.

وی در این مصاحبه گفت که در این دوره مدیریت شهری به کسی ملکی داده نشده و برعکس تعداد زیادی از املاک پس گرفته شده‌اند.

حناچی ادامه داد: از تیم آقای قالیباف ملکی به مساحت حدود ۶ هزار متر مربع را در محدوده بزرگراه همت_تقاطع امام علی پس گرفتیم؛ همچنین از خانم مشیر (همسر آقای قالیباف) و آقای طلایی نیز املاک را پس گرفتیم.

به گفته شهردار تهران، املاک نجومی سند خورده‌اند و بازپس‌گیری آن‌ها از عهده ما بر نمی‌آمد؛ سیستم قضایی تعقیب کرد و قیمت واقعی خیلی از آن‌ها را گرفتیم.

پس از این اظهارات برخی رسانه ها و افراد در شبکه های اجتماعی به بازنشر آن پرداخته و موضوع استفاده شخصی مدیران سابق شهری تهران از این املاک را مطرح کردند.

شاید نقطه اوج اظهارات و واکنش ها به این مصاحبه را ناصر امانی معاون شهردار سابق تهران داشت.

وی در مصاحبه با یکی از رسانه ها در واکنش به این موضوع گفت که هیچ ملکی در اختیار شخص قالیباف و همسرش نبوده است بلکه مورد ادعایی حناچی، جهت امور عام المنفعه در اختیار مجموعه ای بوده که همسر دکتر قالیباف هم یکی از اعضاء هیات امناء آن مجموعه بوده اند و اینکه شهردار تهران، املاک را به نام همسر قالیباف معرفی کند، بی اخلاقی و خلاف انصاف است. 

امانی افزود: آقای طلایی هم با عنوان نایب رییس شهردار تهران، مدیریت امور شورایاری ها را برعهده داشتند و املاکی از شهرداری در اختیار این امور و یا مدیریت کارهای ۳۷۰ محله تهران بوده است که بتدریج مدیریت جدید تحویل گرفته است و نسبت دادن این املاک به فرد، که استفاده شخصی را تداعی می کند، نیز کاملا کذب محض و خلاف واقعیت است.

وی تصریح کرد: درباره آنچه با عنوان املاک در اختیار آقای قالیباف در بیان شهردار تهران آمده است باید گفت این املاک مطابق قوانین و مقررات املاک در اختیار شهرداری تهران است که طبیعتا در دوره هر شهردار، تعیین تکلیف آنها با شهردار تهران است و طبیعتا با این منطق باید گفت آقای حناچی همه تهران را از آقای قالیباف پس گرفته است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید