عضو حزب مردم سالاری می‌گوید حتما اصلاح‌طلبان افراد شایسته‌ای دارند؛ اما هنوز زود است تا درباره اینکه چه فردی انتخاب می‌شود و در مورد او جبهه اصلاحات به نتیجه واحد می‌رسد، صحبت کنیم.

اصلاح‌طلبان قطعا در انتخابات ۱۴۰۰ فعالیت خواهند داشت

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، داریوش قنبری، عضو حزب مردم سالاری در ارتباط با نحوه ورود حزب مردم سالاری به انتخابات ۱۴۰۰ اظهار کرد: بعید می دانم حزب مردم سالاری خارج از تصمیماتی که مربوط به طیف اصلاح طلبان میشود، تصمیمی بگیرد. قطعا به عنوان یک حزب اصلاح طلب در چارچوبی که سایر احزاب این جناح در آن قرار می گیرند؛ حضور خواهد داشت.

وی ادامه داد: البته همه ما به خوبی می دانیم که ماهیت حزب به آن معنا که باید باشد وجود ندارد و در واقع همه ما فعالیت جبهه ای داریم. در آینده، برای ورود قطعی به انتخابات ۱۴۰۰ هم همین طور خواهد بود. باید منتظر تصمیماتی باشیم که به شکل جبهه ای، در جبهه اصلاح طلبان گرفته می شود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: در بین اصولگرایان هم به همین شکل است؛ احزاب اصولگرا نیز تعیین کننده نیستند و در قالب یک جبهه عمل می کنند. 

قنبری سپس گفت: با توجه به جلساتی که مجمع روحانیون مبارز ترتیب داده و خبرش نیز منتشر شد؛ احساس می کنم قطعا اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ فعالیت خواهند داشت. افرادی هم به صورت فردی برای کاندیداتوری اعلام آمادگی کردند، برخی هنوز تصمیم نگرفتند و چهره های نسبتا زیادی نیز هستند که آمادگی برای کاندیداتوری در انتخابات دارند اما منتظر دعوت شدن از سوی دیگران هستند.

وی در پایان اظهار عقیده کرد: حتما اصلاح طلبان افراد شایسته ای دارند؛ اما هنوز زود است تا درباره اینکه چه فردی انتخاب می شود و در مورد او جبهه اصلاحات به نتیجه واحد می رسد، صحبت کنیم. اما قطعا اتفاقات آینده و گذر زمان به سمت اواخر سال جاری به جهتی منتهی می شود که از بین گزینه های متفاوت گزینه ای به عنوان گزینه نهایی به مردم معرفی خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید