سفیر روسیه در سرزمین‌های اشغالی با تاکید بر اینکه مشکل در منطقه فعالیت‌های ایرانی نیست گفت: رژیم صهیونیستی باعث بی‌ثباتی در خاورمیانه می‌شود.

مقام روس: اسرائیل عامل بی ثباتی در خاورمیانه است

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آناتولی ویکتوروف، سفیر روسیه در سرزمین‌های اشغالی روز سه شنبه با تاکید بر اینکه «مشکل در منطقه فعالیت‌های ایرانی نیست» گفت: اسرائیل بیش از ایران باعث بی ثباتی در خاورمیانه می‌شود.

ویکتوروف در سفارت روسیه در تل آویو گفت: مشکل در منطقه فعالیت‌های ایران نیست. این عدم درک بین کشورها و عدم انطباق با قطعنامه‌های سازمان ملل در درگیری‌های اسرائیل و عرب و اسرائیل و فلسطین است.

او با اشاره به اقدامات رژیم صهیونیستی علیه حزب الله و سوریه گفت: اسرائیل به حزب الله حمله می‌کند، حزب الله به اسرائیل حمله نمی‌کند.

او همچنین در پاسخ به این ادعا که حزب الله تونل‌هایی از لبنان به سرزمین‌های اشغالی حفر می‌کند، گفت: هیچ مدرکی در خصوص اینکه این تونل‌ها توسط حزب الله ایجاد شده است وجود ندارد.

او در اظهارات خود ضمن ابراز تاسف از اقدام آمریکا در خصوص خروج از توافق هسته‌ای گفت: آن‌ها این توافق را ترک کردند و این امر به طرف ایرانی این امکان را داد تا اقداماتی را انجام دهد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید