سردار علی‌اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: صاحب مغازه که از مانکن های زنده خانم پشت ویترین استفاده می کرد، دستگیر شد.

استفاده از مانکن‌ زنده خانم در کرمانشاه/ صاحب مغازه دستگیر شد

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: صاحب مغازه پوشاک فروشی که از مانکن‌های زنده خانم برای تبلیغ محصولات خود استفاده می‌کرد، دستگیر و با حکم قضایی روانه زندان شد.

سردار علی‌اکبر جاویدان امروز در جمع اصحاب رسانه، از دستگیری عامل استفاده از مانکن زنده در کرمانشاه خبر داد و گفت: صاحب مغازه پوشاک فروشی که از مانکن‌های زنده خانم برای تبلیغ محصولات خود استفاده می‌کرد، دستگیر و با حکم قضایی روانه زندان شد.

وی ادامه داد: پیش از این علاوه بر پلمب واحد صنفی متخلف، فرد تصویربردار، همدست وی و ۲ خانم مانکن نیز دستگیر شده بودند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه با محکوم کردن هنجارشکنی اخیر در تکیه معاون الملک،گفت: پلیس قاطعانه با هنجارشکنان تکیه معاون الملک برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: در همین راستا، انتظامی استان کرمانشاه به عنوان حافظ نظم و امنیت و ارزش‌های جامعه اسلامی‌مان از همان ابتدا بر خود وظیفه دانست تا به موضوع ورود و برخوردهای لازم و قانونی را با متخلفان و هنجارشکنان اتفاقات رخ داده به عمل آورد.

جاویدان اضافه کرد: بدین منظور عامل تصویربرداری از هنجارشکنی‌های انجام شده به همراه همدست وی دستگیر و در اقدام بعدی واحد صنفی محل کار این فرد نیز با حکم قضائی توسط پلیس پلمب شد.

وی افزود: پلیس کرمانشاه همچنین با همراهی خوب دستگاه قضایی در حال بررسی‌های بیشتر موضوع است تا دست اندرکاران احتمالی تهیه و نشر این هنجارشکنی را شناسایی و دستگیر کند تا هنجارشکنان به یقین و باور برسند که این استان شهیدپرور جای چنین کارهایی نیست.

رئیس پلیس استان کرمانشاه تصریح کرد: بدون شک مقدسات مذهبی خط قرمز پلیس بوده و فرماندهی انتظامی استان این اطمینان را به مردم ولایتمدار، انقلابی و شریف کرمانشاه می‌دهد که بدون هیچ گذشتی و مقتدرانه مقابل هرگونه هنجارشکنی ایستاده و اجازه نمی‌دهد عده‌ای با هر قصد و هدفی ارزش‌های اسلامی را خدشه‌دار کنند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس نتیجه اقدامات انجام شده بعدی در راستای برخورد با هنجارشکنی انجام گرفته در تکیه معاون الملک را به اطلاع مردم ولایی و شهیدپرور کرمانشاه خواهد رساند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید