مینو محرز، عضو کمیته علمی ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: چینی ها هر جنبنده ای را می خورند و ویروس های جدید براحتی ایجاد می شوند، حتی کرونا بخشی از آن از ویروس اچ آی وی است.

آیا ادعای احمدی‌نژاد و دست ساز بودن ویروس کرونا صحت دارد؟

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، ویروس شناس ایرانی و عضو کمیته علمی ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: ویروس ها می توانند با هم ترکیب شوند و ویروس جدید ایجاد کنند و حتما لازم نیست که در آزمایشگاه این ویروس تولید شود. حتی بخشی از ویروس کرونا از ویروس اچ آی وی است.

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران پیشتر درباره منشا ویروس کرونا گفته بود: "آنچه که مسجل و مسلم است تولید ویروس کرونا در آزمایشگاه بوده و من معتقدم برای اهداف جهانی کسانی که مسلط هستند بر جهان و دارند دنیا را اداره می کنند."
مینو محرز ، ویروس شناس ایرانی و عضو کمیته علمی ستاد ملی مبارزه با کرونا در واکنش به ادعای احمدی نژاد درباره دست ساز بودن ویروس کرونا، گفت: "به هیچ وجه ثابت نشده است که ساخته دست انسان است. چون که مشخصات همین ویروس که در محیط اداپته می شود پیدا کرد. چینی ها هر جنبنده ای را می خورند در نتیجه به راحتی این ویروس ها می توانند با هم ترکیب شوند و ویروس جدید ایجاد کنند و حتما لازم نیست که در آزمایشگاه این ویروس تولید شود. حتی ویروس کرونا بخشی از آن از ویروس اچ آی وی است. بنابراین از نظر ویروس شناس ها به هیچ وجه این مسئله ثابت نشده است و رد شده است که این ویروس دست ساز است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید