۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
کد خبر: 55202282

شیوا ابراهیمی بازیگر سینما و تلویزیون تصویری از خود و دخترش را در صفحه شخصی اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.

خانم بازیگر و دخترش/ عکس

شیوا ابراهیمی (زاده ۲۹ بهمن ۱۳۵۵، شمیرانات) بازیگر سینما و تلویزیون است. شیوا ابراهیمی در سال ۱۳۷۳ پس از ورود به دانشکده تئاتر فعالیت خود را با بازی در تئاترهای دانشجویی آغاز کرد و اولین کار حرفه‌ای خود را در جلوی دوربین را با سریال «کهنه سوار» در سال ۱۳۷۵ به کارگردانی اکبر خواجویی شروع کرد.

شیوا ابراهیمی از دخترش می گوید
در رابطه بین فرزندان و مادران معمولا بیش تر بچه ها برای انجام کارهای شان از مادر اجازه می گیرند اما شیوا ابراهیمی به رفاقت با دخترش نفس بیشتر معتقد است ومی گوید برای انجام کارهای شان با هم مشورت می کنند و بعد تصمیم می گیرند. این مادر و دختر تفریحات ، دغدغه ها و علائق مشترک دارند ؛ با هم فوتبال تماشا می کنند و هر دو هم پرسپولیسی هستند. آنها درباره ی رابطه موفق مادر و دختری صحبت های جالبی دارند و به شما می گویند چطور از زندگی در کنار هم لذت می برند.

- مانند دو خواهر هستیم
شیوا ابراهیمی: من و نفس بیشتر با هم دوست هستیم و گاهی وقت ها هم مثل دو خواهریم. حرف های مان را راحت به هم می گوییم و با هم تصمیم می گیریم. نفس در خیلی از کارها با من مشورت می کند ولی در نهایت تصمیم با خودش است. فکر می کنم در روزگار فعلی باید با نسل امروز بیش تر رابطه رفاقت آمیز داشت و با فرزندان دوست بود. به این صورت بیش تر می توانیم به دختر یا پسرمان نزدیک شویم. خدا را شکر رابطه من و نفس هم خیلی خوب است و با هم کلی کیف می کنیم.

تولد نفس مبدا تاریخی است
شیوا ابراهیمی : تولد نفس تغییرات بنیادین در زندگی ام به وجود آورد. تولد فرزند دید آدم را نسبت به خیلی چیزها عوض می کند. مثلا دید من نسبت به آینده و خیلی چیزهای دیگر تغییر کرد و باعث بلوغم شد. کلا فکر می کنم مادر شدن در هر سنی اتفاق بیفتد بلوغ فکری را به همراه خواهد داشت. این تغییر آن قدر بزرگ است که من هر وقت می خواهم چیزی تعریف کنم می گویم «قبل از تولد نفس ، بعد از تولد نفس»و تمامی اتفاقات و خاطرات مهم زندگی ام به قبل و بعد از تولد نفس تقسیم می شوند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید