به پاس بزرگداشت دیگو مارادونا اسطوره آرژانتینی همانند بسیاری از ورزشگاه های جهان، تصویر این ستاره فوتبال جهان امروز روی اسکوربورد ورزشگاه پاس قوامین در شهرک اکباتان تهران نقش بست.

نقش بستن تصویر دیگو مارادونا در اسکوربورد استادیوم اکباتان / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، این ورزشگاه که در دهه ۸۰ و دوره مدیریت مصطفی آجورلو برای میزبانی از بازی های خانگی پاس تهران تأسیس شده بود، با اتمام عمر این تیم ریشه دار و پرستاره تهرانی، حالا از بازی های خانگی بعضی تیم ها مانند سایپا میزبانی می کند.

دقایقی و در هنگام ورود بازیکنان دو تیم سایپا و مس رفسنجان برای گرم کردن، تصویر مارادونا روی اسکوربورد ورزشگاه نقش بست تا بدین صورت از این بازیکن افسانه ای یادی شده باشد.

از زمان مرگ دیگو مارادونا، مراسم گوناگون و مختلفی برای پاسداشت یاد و خاطره اسطوره فوتبال آرژانتین در سراسر دنیا برگزار شده است. از سکوت در ابتدای بازی گرفته تا شادی با پیراهن دیگو و نقش بستن تصویر او بر روی اسکوربورد استادیوم ها که اکنون این کار پیش از دیدار سایپا و مس نیز صورت گرفت.

تیم های سایپا و مس رفسنجان در چارچوب هفته پنجم رقابت های لیگ برتر، امروز و از ساعت ۱۵ در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم می روند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید